امام خمینی (ره) برای اسلام و ایران با قدرت و صلابت عمل می کرد/ گزارش ۱۰۰ روزه به مردم می دهم

زنگانه خداباوری و خداترسی را از ویژگی های امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: امام خمینی (ره) برای دفاع از اسلام، قران و ایران با قدرت و صلابت عمل می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» امروز (سه شنبه ۱۲ بهمن) در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهار کرد: یادآوری ویژگی های امام خمینی (ره) در این ایام ضروری است. انبیا و اولیای الهی و اوصیا جلوه ناب انسان کامل هستند و شاید دستیابی به آن ممکن نباشد اما خدا خواست بین انسان ها الگویی به ما نشان دهد که تا دروازه های عصمت برود.

 

استاندار گلستان با اشاره به روش و منش امام خمینی (ره)، گفت: خدامحوری و خداترسی از ویژگی های امام خمینی (ره) بود که استکبار جهانی، مشرکان و منافقان از امام می ترسیدند و امام با قدرت و صلابت از هیچ کدام از آنها نمی ترسید.

 

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) برای دفاع از اسلام، قرآن و ایران با قدرت و صلابت عمل می کرد. امروز اگر در مقاطعی چه درعرصه های سیاسی، اقتصادی و غیره دچار چالش هستیم برای این است که به این ویژگی امام راحل توجه نکرده و به این شیوه متقن مدیریتی تاسی نمی کنیم.

 

زنگانه گفت: اگر به خداباوری و خداترسی اعتقاد و ایمان داشته باشیم رفتار ما حتی در جایگاه دیپلماسی و مذاکره تغییر می کند؛ شجاعت و قاطعیت ما در تصمیم تغییر می کند.

 

وی با بیان اینکه از دیگر ویژگی های فردی و معنوی امام خمینی (ره) شجاعت و قاطعیت در تصمیم گیری است، افزود: حق پذیری دیگر ویژگی امام خمینی (ره) است که در مقاطع مختلف این ویژگی به منصه ظهور رسید.

 

استاندار گلستان، شرح صدر، اطمینان و اعتقاد و توکل ایشان به خدا و اهتمام به ساده زیستی و توجه به محرومان و مستضعفان را از دیگر ویژگی های امام خمینی (ره) برشمرد.

 

وی ادامه داد: وقت شناسی و اهتمام به نظم در امور، حسن خلق، تواضع در زندگی فردی و خانوادگی و چه در مواجهه با مردم و مسئولان و بالاخص زهد و ساده زیستی امام خمینی (ره) از ویژگی های یک رهبر در حکومت اسلامی است.

 

زنگانه با بیان اینکه امروز متعلق به امام خمینی (ره) است، گفت: ایشان با این ویژگی ها انقلاب اسلامی را رقم زد و این امانت را به جانشین خلف خود واگذار کرد. اگر می خواهیم پیرو خوبی برای امام راحل باشیم، راه آن تبعیت مطلق از رهبری و ولایت فقیه است.

 

وی همچنین گفت: چند روز آینده مقارن با صدمین روز فعالیت بنده است و حتما گزارشی از اقدامات انجام شده در این مدت به مردم ارائه خواهم کرد.

 

کد خبر 1143544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha