خدمت به مردم رسالت سنگین خدمت گزاران نظام است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه امروز همه ما برای حفظ بقای انقلاب در عرصه های مختلف رسالت خطیری بر دوش داریم، گفت: برای خدمت به مردم خدمتگزاران نظام باید از خواسته های شخصی خود بگذرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(12بهمن)، در آیین نواختن  زنگ انقلاب که در مدرسه شاهد خرم‌آباد، با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک فرا رسیدن  چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر، دهه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ  انقلاب و نهضت‌های سیاسی در جهان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه رویدادهایی که در دهه فجر به وقوع پیوست اتفاق‌هایی بودند که مشابه و مانند آنها را در تاریخ جهان به یاد نداریم، افزود: در دهه فجر استقبال بی نظیر  از امام راحل آغاز شد و طلوع انقلاب اسلامی همه محاسبات عالم را بهم ریخت.

 

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر محاسبات کودتای نظامی به دستور امام (ره) و حضور مردم به هم ریخت، ادامه داد: پیوسته شدن همافران نیروی هوایی به دنبال آن اعلام حمایت نیروهای ارتشی، نظامی و انتظامی به صف انقلاب پیروزی 22 بهمن 57 را رقم زد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: هر کدام از رویدادها و  وقایع انقلاب اسلامی مطالب فراوانی برای گفتن، نوشتن، شنیدن و ترسیم کردن آنها در قالب آثار هنری فاخر و  فیلم  را دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه باید اتفاقات آن دوران برای نسل امروز بازگو شود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ذخیره‌ها و امیدهای انقلاب اسلامی هستند و با بصیرت افزایی بین این قشر باید جلوی توطئه های فرهنگی دشمنان ایستادگی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز برای ادامه راه انقلاب همه ما رسالت خطیری بر دوش داریم، اظهار کرد: برای بقای انقلاب باید از خواسته‌های شخصی خود بگذریم و خود را وقف خدمت به مردم کنیم.

 

وی بیان داشت: خدمتگزاران این نظام، آنهایی که لباس خدمتگزاری به تن دارند باید خود را وقف خدمت به مردم کنند هرکسی که خدمتش به مردم بیشتر باشد از شان  و منزلت بالاتری نزد خداوند  برخوردار است.

کد خبر 1143557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha