کانون های مساجد به عنوان قطب تاثیرگذار در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است

حجت الاسلام اباذر بیگی: کانون های مساجد به عنوان یک نهادی خودجوش و مردمی است که به عنوان قطب تاثیرگذار در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام اباذر بیگی» امروز(12بهمن) در دیدار با مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی، گفت: نقش کانون های مساجد و تاثیر این مجموعه در پیشرفت اهداف فرهنگی جامعه است و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای رسالت فرهنگی و هنری خود آماده تعامل با مجموعه، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: در دو زمینه ،از جمله بحث نقش کانون های مساجد در کاهش آسیب های اجتماعی و موضوع برنامه های فرهنگی هنری ،از طریق پتانسیل کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدامات خوبی را می توان انجام داد.

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد مهمترین نقش در کاهش آسیب های اجتماعی را دارد، تصریح کرد: کانون های مساجد به عنوان یک نهادی خودجوش و مردمی است که به عنوان قطب تاثیرگذار در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

 

این مسوول ادامه داد: امیدواریم به کمک نهادهای مردمی و فرهنگی بتوانیم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه های شاخصی را به فعلیت برسانیم.

 

«طاهر بخشایی» مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی، ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، گفت: هم افزایی و تعامل مشترک، راهگشای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: در جامعه مشکلات زیادی وجود دارد که اصلی ترین آنها آسیب های اجتماعی است که می‌تواند بر مشکلات دیگر هم تاثیر مضاعف داشته باشد.

 

این مسوول حاشیه نشینی را یکی از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اضافه کرد: با توجه به معضلاتی که در این منطقه به وجود می‌آید، لازم است کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، با اقدامات فرهنگی و کاربردی مناسب، مشکلات و محرومیت‌ها را به نحوی به حداقل رساند.

 

گفتنی است، «طاهر بخشایی»، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی، بیش از ۵ سال است که به عنوان مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه شهرستان ارومیه نیز فعالیت دارد.

کد خبر 1143578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha