۷۲۹ پروژه به ارزش بیش از ۶۶ هزار میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در استان فارس به بهره برداری می رسد

ایمانیه گفت: در مجموع ۷۲۹ پروژه به ارزش ۶۶ هزار و ۲۸۹ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال در استان فارس به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 12 بهمن) در نشست خبری اعلام برنامه های دهه فجر، گفت: در مجموع 729 پروژه به ارزش 66 هزار و 289 میلیارد و 991 میلیون ریال در استان فارس به بهره برداری می رسد.

استاندار فارس با یادآوری این مطلب که مدیران جامعه باید قدردان باشند و مدیران باید بزرگترین گروهی باشند که خود را ملزم به اجرای آرمان های امام (ره) و شهدا بدانند، افزود: مدیری که نمی تواند خودش را به این آرمان ها منطبق کند، سریعتر برای آنکه خسارت دنیا و آخرت نداشته باشد، استعفا دهد.

وی با اشاره به اینکه پروژه های مختلفی در دهه فجر به بهره برداری می رسد که نتیجه زحمات مدیرانی است که با همت والا این پروژه ها را پیگیری کردند، اظهار کرد: با قیمت روز بخواهند حساب کنند بیش از 20 هزار میلیارد تومان هزینه شده است و لازم است اگر کاری کامل نیست، افتتاح نشود و بعد از اتمام کار افتتاح شود و از همکاران می خواهم بعد از افتتاح امکان بهره برداری وجود داشته باشد و مردم شیرینی استفاده از پروژه را همان زمان بچشند.

ایمانیه تاکید کرد: 18 پروژه اب آشامیدنی، 46 پروژه راه، 46 پروژه فضای آموزشی، فرهنگی، هنری و رفاهی، 59 پروژه سلامت، 81 پروژه برق رسانی، 119 پروژه عمران روستایی، 130 مسکن شهری و روستایی، 35 پروژه ورزشی و 78 پروژه دیگری عمرانی، زیربنایی و خدماتی و همچنین 117 پروژه بخش کشاورزی در این ایام به بهره برداری می رسد، سعی شده است که پروژه ها به صورت توزیع عادلانه شهرستانی اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه با حضور رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور از تالاب های «بختگان» و «پریشان» بازدید خواهم کرد، افزود: دیدار با خانواده شهدای قبل از انقلاب و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب شکل می گیرد.

ایمانیه با اشاره به اینکه طرح «جهش ملی مسکن» در حال اتمام زمین های هستیم در چهار سال آینده 260 واحد مسکن شکل می گیرد و با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی آغاز کار را خواهیم کرد، اظهار کرد: آزادراه شیراز – اصفهان هشت قطعه هست که 6 قطعه بیش از 95 درصد پیشرفت دارد و تا چند ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و امیدوارم تا نیمه دوم سال آینده قطعه هفت زیر بار ترافیک برود و قطعه هشت با مشارکت 70 درصد وزارت دفاع و 30 درصدی وزارت راه آغاز به کار می کند و قطعه اول آزاد راه شیراز – بوشهر خواهد بود.

وی با اشاره به آبرسانی از خلیج فارس، هم گفت: آبرسانی از خلیج فارس سه مسیر دارد که شرق، غرب و مرکز استان بوده و پروژه در لامرد و مهر آغاز شده است.

استاندار فارس پیرامون موضوع کرونا هم گفت: تصمیم دیروز ظهر ابلاغ کردیم با همکاری دانشگاه، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نظارت شکل می گیرد.

ایمانیه گفت: مردم از کلنگ زنی های متعدد که پروژه آن طول می کشد به بهره برداری برسد، خسته شده اند، باید فرهنگ کلنگ زنی را کاهش دهیم.

کد خبر 1143600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha