خدمات رسانی به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب مهمترین وظیفه مسئولان است

شریعتی گفت: خدمات رسانی به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب مهمترین وظیفه مسئولان است و نباید در این راه لحظه ای درنگ کنیم.

« غلامرضا شریعتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ایران اسلامی در بسیاری از مولفه ها در رتبه های اول تا پنجم دنیا قرار دارد و دشمنی دشمن با همین موفقیت ها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران است و باید با استفاده از توان مردمی و تقویت وحدت برای مقابله همه جانبه بیش از پیش تلاش شود.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ما در طول این انقلاب خدمات مختلف این نظام را درک کرده اند اما در برخی از نقاط محرومیت ها همچنان مشهود است و باید در این راستا با تلاش بیشتری کار شود.

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ما انقلاب مستضعفان و پابرهنگان است و باید برای رفع مشکلات این قشر از جامعه بسیج شویم که در همین راستا اعتبارات مناسبی برای مناطق محروم توسط مجلس تصویب شده که با اختصاص اعتبارات شاهد توسعه در بخش های مختلف روستایی و از جمله راه سازی و آب خواهیم بود.

 

شریعتی از گازرسانی به 25 روستای شرق مازندران در دهه فجر خبر داد و گفت: همه تلاش ما برای خدمات رسانی به مردم است که صاحبان اصلی این انقلاب هستند و باید از این نعمت برخوردار شوند.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: برای گازرسانی به 25 روستای کوهستانی بهشهر 300 میلیارد ريال هزینه شده است که امیدواریم با اجرایی شدن آن مردم روستاهای بالادست و کوهستانی از نعمت گاز در این انقلاب بهره مند شوند.

 

وی یادآور شد: جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت است و باید ارزش ها و توانمندی های انقلاب برای نسل جدید بازگو شود؛ تا در ادامه راه انقلاب در مسیر هموارتری گام برداریم.

کد خبر 1143621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha