بهترین نعمت انقلاب، وحدت و یکپارچگی همه جانبه است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: بهترین نعمت انقلاب، وحدت و یکپارچگی همه جانبه است و باید از این نعمت به درستی استفاده کرده و به آیندگان تحویل دهیم.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در آغاز دهه مبارک فجر قرار داریم و امیدواریم این فجر و روشنایی، برای ملت ما خیر و برکت به همراه داشته و شر دشمنان را از انقلاب ما کم کند.

 

امام جمعه نکا افزود: حفظ وحدت و انسجام در نظام جمهعوری اسلامی ایران از مهمترین مسائلی است که ضمن مقابله با دشمن باید حفظ وحدت سرلوحه جدی کار ما باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: حفظ وحدت یکی از آرمان های مهم امام  راحل بود و همین امر موجب پیروزی نظام و انقلاب ما و خوار شدن دشمنان شده است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: بهترین نعمت انقلاب، وحدت و یکپارچگی همه جانبه است و باید از این نعمت به درستی استفاده کرده و به آیندگان تحویل دهیم.

 

امام جمعه نکا افزود: اگر چه امروزه با مشکلات مختلف اقتصاید که دشمن بر ما تحمیل کرده است؛ مواجه هستیم اما باید با حفظ وحدت همانطور که 43 سال از این انقلاب را پشت سر گذاشته ایم در ادامه راه هم استوار بایستیم و از نظام و انقلاب دفاع کنیم.

 

وی یادآور شد: امروز زمان بیداری و هوشیاری ملت ماست و بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم و بنیاد خدای ناکرده با برخی اشتباهات آب به آسیاب دشمن بریزیم و لذا باید با حفظ وحدت برای اقتدار بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران تلاش شود.

کد خبر 1143649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha