میدانگاه های گردشگری با رویکرد صنایع خلاق ایجاد می شود

محمد مویدی، سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در حاشیه بازدید است از پانزدهمین نمایشگاه بین الملل گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: از رویکردهای مطالعاتی این شرکت ایجاد میدانگاه های گردشگری با رویکرد صنایع خلاق است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: محمد مویدی، سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در حاشیه بازدید است از  پانزدهمین نمایشگاه بین الملل گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: از رویکردهای مطالعاتی این شرکت ایجاد میدانگاه های گردشگری با رویکرد صنایع خلاق است. 


وی با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه های گردشگری در تهران، تصریح کرد: باید از طریق این میدانگاه ها  و بازارچه‌های فرهنگی مردم را با فرهنگ، رسوم و آداب قومیت های مختلف آشنا کنیم. 


مویدی با بیان این مطلب که در شهرهای خلاق تمرکز بر صنایع و تولیدات بومی و محلی است، بیان داشت: باید  هویت های محلی در شهر تهران را بازآفرینی فرهنگ قومیت های مختلف  زنده نگه داشت. 


وی  با اشاره به  ظرفیت بزرگ فرهنگی پایتخت، افزود: این شهر از ظرفیت های لازم برای تبدیل شدن به الگویی برای  شهرهای جهان اسلام برخوردار است. 


سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به تنوع فرهنگی و قومیتی و نیازها و درخواستهای تفرجی و تفریحی در این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: می توانیم با توسعه  و ایجاد جاذبه های گردشگری تهران به ویژه در جنوب شهر در راستای تحقق شعار شهردار محترم تهران مبنی بر کلانشهر تهران، الگوی جهان اسلام گام برداشت.


 

کد خبر 1143685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha