سه پروژه راهداری در آستارا به بهره‌برداری رسید

در نخستین روز از دهه فجر، سه پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر و با حضور سرپرست فرمانداری، معاونین فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس اداره برق، مدیر آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه پیام‌نور، مدیر آب و فاضلاب و جمعی دیگر از مسئولین محلی سه پروژه حوزه راهداری به صورت تجمیعی در روستای بهارستان به بهره‌برداری رسید.

 

این پروژه‌ها شامل روکش آسفالت روستای قره‌سو، سیستم روشنایی جاده آستارا- اردبیل در محدوده روستای بهارستان و پروژه آسفالت راه روستای ویرمونی بود.

 

برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها در مجموع پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

«عنایت رضایی‌پور» در این مراسم با تبریک دهه فجر،اظهارکرد: سهم عمده ارتقای ایمنی جاده‌ها بر عهده نیروهای راهداری است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا ضمن عرض خداقوت به راهداران، گفت: شهرستان آستارا به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و موقعیت استراتژیکی که در حوزه حمل و نقل دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار و نیازمند توجه جدی‌تر در زمینه توسعه شبکه راه‌ها و کیفیت بخشی در خدمات در این زمینه است.

 

«رمضان دانش» نیز در این مراسم، ایام‌الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت و افزود: ایمنی و کیفیت بخشی به خدمات حوزه حمل و نقل از مطالبات جدی مردم و گردشگران در آستارا است و تمام تلاش راهداران در این راستا است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا با اشاره به بهره‌برداری از سیستم روشنایی محور آستارا به اردبیل در محدوده روستای بهارستان، گفت: این پروژه در راستای افزایش ایمنی تردد کنندگان و هدایت ایمن کاربران جاده‌ای اجرا شد و روشنایی سایر نقاط  نیز در دستور کار است.

کد خبر 1143786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha