بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی حرکت عظیم مردمی است

امام جمعه سنندج گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، حرکت عظیم مردمی برای بازیابی هویت ایرانی و اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در گردهمایی ائمه جمعه اهل سنت کردستان در سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی وقتی شروع شد که استبداد، ظلم و ستم ۲۵۰۰ ساله رژیم پهلوی به اوج خود رسیده و خفقان بیداد می‌کرد و مستشاران نامحرم و ناپاک، سرمایه و منابع کشور را به یغما می‌بردند.

 

 

وی با بیان اینکه  امام راحل با پشتوانه مردمی و با ایمان راسخ و اتحاد مردم پا به میدان گذاشت، افزود: با وجود همه تهدیدها و تبعیدها، امام خمینی(ره) به مدد الهی بزرگترین انقلاب جهان را رقم زد.

 

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گام اول انقلاب تحول بزرگی را در جهان ایجاد کرد، گفت: انقلاب اسلامی با دمیدن نور امید در دل مستضعفان، استعمارگران را به بیم و وحشت انداخت چرا که دوران سلطه‌گری را رو به افول دیدند و خودباوری و یکدلی در دل مظلومان شعله ور شد.

 

 

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه هیچکس باور نداشت که با دست خالی ریشه فساد خشکانده شود، تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، حرکت عظیم مردمی برای بازیابی هویت ایرانی و اسلامی است.

 

 

وی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از مناطق دور افتاده امروز از امکانات برخوردار و در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت روزافزون هستند.

 

 

ماموستا رستمی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و ختطر نشان کرد: این بیانیه بایدسرلوحه تلاش و کم کردن فاصله‌ها باشد و از ظرفیت جوانان برای شایسته سالاری بهره گرفته شود.

 

 

امام جمعه سنندج اضافه کرد: مردم از انقلاب خود ناراضی نیستند و بخشی از نارضایتی مردم به عملکرد برخی مسوولان بر می‌گردد که آنها هم باید تلاش خود را برای حفاظت از بیت المال افزایش دهند.

 


 
برخورد خوب با مردم از جمله وظایف روحانیون و مسوولان

 

 

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هم در این نشست، رمز اصلی حرکت رو به جلو مسلمانان را حفظ وحدت اسلامی دانست و گفت: شیعه و سنی باید پرچمدار این حرکت باشند.

 

 

حجت الاسلام عسکری افزود: رسیدگی به وضعیت محرومان از جمله منویات امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب است و بی‌شک مستضعفان صاحبان اصلی انقلاب و پیشگامان حرکت پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌اند که در دوران دفاع مقدس هم داوطلبانه به جبهه رفته و از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.

 

 

وی مدارا و برخورد خوب با مردم را از جمله وظایف روحانیون و مسوولان دانست و گفت: این مهم در کردستان که عنوان محرومی را هم دارد، باید دوچندان دیده شود.

کد خبر 1143792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha