از ولنگاری بازار  تا کلنگ زنی بی حساب و کتاب  بیمارستان در پاتاوه

امام جمعه پاتاوه به گرانی های اخیر اشاره کرد و گفت: همه جا گرانی وجود دارد، اما کالای بازار شهر پاتاوه ولنگار و از همه نقاط استان گرانتر است، بازار را رها کردند و نخبگان و جوانان منطقه بیکار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فرماندار جدید شهرستان دنا عصر امروز (12 بهمن ماه) به همراه بخشدار پاتاوه به دیدار حجت الاسلام سید رحمت الله سیادت، امام جمعه بخش پاتاوه رفتند و درباره مسائل منطقه به گفت و گو پرداختند .

 

حجت الاسلام و المسلمین «سید رحمت الله سیادت» در این دیدار با تبریک ایام الله دهه فجر، سالروز ورود پیروزمندانه حضرت امام(ره) به میهن اسلامی، تسلیت ارتحال مرجع عالیقدر شیعه آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره)، خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت و سربلندی برای فرماندار جدید و بخشدار، آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت های شهرستان در جهت رفع مشکلات مردم و منطقه اعلام کرد .

 

امام جمعه پاتاوه ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید شهرستان، اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی امانتی سنگین است و همه ما باید در پیشگاه خدای متعال پاسخگو باشیم.

 

حجت الاسلام سیادت با بیان اینکه بخش پاتاوه شهدای بزرگی را تقدیم نظام و انقلاب کرده و بزرگ ترین بخش استان و حتی از بعضی از مراکز شهرستان ها بزرگ تر امام همچنان محروم است، عنوان کرد: آن طور که شایسته و بایسته این بخش بوده مورد عنایت قرار نگرفته است.

 

وی یادآور شد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارهای خوب هم انجام شده و این دستاوردهای اقتصادی، نظامی و سیاسی و خدمات انقلاب قابل قیاس با زمان طاغوت نیست.

 

امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه انقلاب از ابتدا تحت تحریم و جنگ  تحمیلی و محاصره اقتصادی بود، افزود: امروزجمهوری اسلامی الگوی نظام و منطقه بوده و در واقع ام القرای جهان اسلام هستیم.

 

حجت الاسلام سیادت ضمن تاکید بر اینکه به اعتراف و اذعان دشمنان و استکبار ایران حرف نخست منطقه را می زند و حرف برای گفتن دارد که اینها همه به برکت انقلاب است، اظهار کرد: متاسفانه بعضی از دولتمردان و مسئولین تبعیض هایی قائل شدند، سوء مدیریت و نواقصاتی که بوده یک سری نارضایتی هایی را برای مردم به وجود آورده اند، والا این بخش که پیشانی استان بوده و با قدمت تاریخی خود باید مرکز شهرستان می شد.

 

وی به کلنگ زنی بیمارستان 32 تختخوابی پاتاوه توسط استاندار سابق اشاره و ادامه داد: توقع مردم را بالا برده اند، اگر نمی توانستند چرا قول دادید و زمین بیمارستان را کلنگ زنی و رها کردید؟ و اگر اینها مجوز نگرفته اند و کار کارشناسی انجام نگرفته بود، چرا کلنگ زنی کردید؟ .

 

امام جمعه پاتاوه ضمن تاکید بر اینکه این نارضایتی مردم باعث می شود عملکرد انقلاب و دولت را زیر سوال ببرند، گفت: وقتی می گویند دولت جمهوری اسلامی شامل هر سه قوه می شود، ما نباید با رفتارهایمان مرتکب اعمال و کارهایی شویم که نظام اسلامی ناکارآمد جلوه داده شود، دولت که تنها قوه مجریه نیست، بلکه هر سه قوه جزء دولت و نظام هستند و اگر این قوه و دولت موفق شوند، باعث سربلندی نظام و مردم می شود.

 

حجت الاسلام سیادت ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری «اگر دولت ما یک وقفه و جایی لنگ می زند باعث سرافکندگی همه ماها است فارغ از هر باند و جناح باید پیگیر و تلاش کنیم مشکلات رفع شود».

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش پاتاوه خطاب به فرماندار جدید به گرانی های اخیر اشاره کرد و گفت: همه جا گرانی وجود دارد، اما این کالای بازار شهر پاتاوه ولنگار و از همه نقاط استان گرانتر است، بازار را رها کردند و نخبگان و جوانان منطقه بیکار هستند، باید کارخانه ای راه اندازی و جوانان بیکار و تحصیل کرده را مشغول کرد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه دهها میلیون متر مکعب آب رودخانه بشار جنب شهر پاتاوه به هدر می رود، افزود: اگر این رودخانه دست استانی مثل اصفهان بود، هزاران نفر فقط اشتغال زایی از این رودخانه بوده است .

 

حجت الاسلام سیادت ضمن بیان اینکه مردم وقتی بی عدالتی ها، ناملایمات و تبعیض ها را در سطح بخش ببینند، دلسرد و نگران می شوند، تصریح کرد: چرا مشکلات، کمبودها و تبعیض ها فقط مختص بزرگ ترین بخش استان یعنی پاتاوه باشد و باید از این قبیل کارهای تبعیض آمیز جلوگیری شود.

 

«کورش درخشان زاده» فرماندار شهرستان دنا در این دیدار ضمن تشکر از امام جمعه، گفت: یکی از وظایف فرمانداری ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان است.

 

گفتنی است پس از این دیدار، امام جمعه، فرماندار، بخشدار، شهردار و شورای اداری بخش به مناسبت یوم الله 12 بهمن با حضور بر سر گلزار مطهر دو شهید والامقام و گمنام شهر در پارک ولایت ضمن غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای والامقام شهر پاتاوه، به مقام آنها ادای احترام کردند.

 

 

 

 

کد خبر 1143900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha