مردم ایران با استقامت و پایمردی پای آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب ایستاده‌اند

حسنوند گفت: ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و مردم ایران با وجود توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی، همواره با استقامت و پایمردی پای آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب ایستاده‌اند تا عزت و اقتدار خود را در جهان به دست بیاورند.

«فریدون حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد: ۱۲ بهمن سالروز ورود شکوهمندانه امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، سرآغاز دوران جدید در تاریخ ایران است که در آن استعمارگری و وابستگی پایان یافته و ملت ایران با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» طلایه‌دار مبارزه با طاغوت جهانی شد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، فلسفه‌ای جهان شمول است که مفهوم انقلاب را در پرتو هدایت‌های داهیانه پیر جماران، از چارچوب جغرافیایی میهن اسلامی ما صادر و ملت‌های بسیاری را بیدار کرد تا امروز انقلاب اسلامی ایران با رهنمود‌های مقام معظم رهبری در جهان اسلام گسترش یافته و بیرق‌دار مقاومت و مبارزه با مستکبران جهان بدل شود.

 

وی اذعان کرد: ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در طول این سال‌ها مردم ایران با وجود توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی، همواره با استقامت و پایمردی پای آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب ایستاده‌اند تا عزت و اقتدار خود را در جهان به دست بیاورند.

 

حسنوند خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که اکنون به سدی سدید در مقابل قدرت های جهان بدل گشته، عزت و اقتدار خود را مرهون خون شهیدانی است که بزرگترین جوهر زندگی خود را فدا کردند تا این امانت بزرگ به دست ما سپرده شود.

 

کد خبر 1143937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha