پروژه های عمرانی بخش درمان تامین اجتماعی افتتاح شد

پروژه های عمرانی بخش درمان تامین اجتماعی با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال در بیمارستان سبلان اردبیل همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور استاندار اردبیل و سایر مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، پروژه های عمرانی بخش درمان تامین اجتماعی با اعتبار بیش از 700 میلیارد ریال در بیمارستان سبلان اردبیل همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور استاندار اردبیل و سایر مسئولان استانی افتتاح شد.

 

در این مراسم، «قادر برجی» با اشاره به اینکه پروژه اورژانس بیمارستان سبلان بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی در کشور است، گفت: بیمارستان سبلان در 9 پروژه عمرانی متفاوت از سال 98 مطالعات آن آغاز و با تصویب و اختصاص بودجه از سال 99 فعالیت های عمرانی را آغاز و امسال در اختیار مراجعان قرار گرفت.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: نوسازی بخش اورژانس، بخش دیالیز، فاز اول واحد تصویربرداری، زییباسازی محوطه پارکینگ، بخش نوزادان و NICU، واحد آزمایشگاه، نصب تانک اکسیژن 20 تنی، واحد لندری و نوسازی و بازسازی مجتمع فرهنگی و مذهبی بیمارستان از جمله این پروژه عمرانی است.

 

این مقام مسئول افزود: امسال 7 تریلیون و 300 میلیارد ریال و برای سال آینده نیز 10 تریلیون ریال اعتبار برای بخش درمان تامین اجتماعی استان پیش بینی شده است.

 

برجی ادامه داد: در مقایسه اعتبارات پروژه های عمرانی استان اردبیل رشد 2 هزار درصد نسبت به سال 96 دیده می شود که این نشان از توجه سازمان به ارتقا کیفیت در ارائه خدمات دارد.

 

وی اعلام داشت: در استخدام نیروهای متخصص با آزمون نیز در سال جاری با جذب 218 نفر در بخش های درمانی توانسته ایم بیشترین نیروی انسانی متخصص را جذب کنیم و هم اکنون با 921 نفر این بیمارستان فعالیت های درمانی خود را ادامه می دهد و یک فرصت اشتغالزایی برای جوانان تحصیل کرده دانشگاهی بدل شده است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه بخش های مختلف بیمارستان ارس در شهرستان پارس آباد نیز در دستور کار است، افزود: نصب سیستم های تهویه بیمارستان از اولویت های پروژه عمرانی این بیمارستان برای مناسب سازی مقابله با بیماری کرونا است.

 

برجی عنوان کرد: ارتقا تعداد تخت های بستری بیمارستان ارس، ایجاد اورژانس استاندارد و بخش مراقبت های ویژه از دیگر برنامه های عمرانی در بیمارستان ارس است.

 

وی افزود: تامین منابع مالی برای ایجاد درمانگاه شهرستان نمین، بازسازی و نوسازی درمانگاه های شهرستان گرمی و مشگین شهر از دیگر برنامه های تامین اجتماعی است که از سال آینده پروژه های عمرانی آن نیز آغاز خواهد شد.

کد خبر 1143943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha