دستان انقلاب گلوی اسرائیل را خفه کرده است

امینی با بیان‌اینکه دستان انقلاب گلوی اسرائیل را خفه کرده است، گفت: شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «حسن امینی» شب گذشته(سه‌شنبه، ۱۲ بهمن) در یادواره چهار شهید گلگون کفن روستای کانرود بخش لوندویل این شهرستان که در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد،اظهارکرد: شهدا نزد خدا مقامی والا دارند.

 

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان و امور حقوقی سپاه قدس گیلان با بیان‌ اینکه شهدا به این محافل نگاه ویژه‌ای دارند،افزود: با انجام اعمال شایسته حق شهدا را به درستی ادا کنیم.

 

وی تصریح‌کرد: شهیدان تنها برای جلب رضایت حق تعالی راه روشن شهادت را انتخاب کردند.

 

امینی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از جمله وظایف اصلی مردم و مسئولان خواند و گفت: نباید دل مشغولی های دنیوی، ما را از توجه به راه و مرام شهدا باز دارد، چرا که آنها برای عزت و استقلال مردم این نظام خون های خود را هدیه کردند.

 

امینی، اطاعت از ولایت فقیه، پاسداری از ارزش‌های انقلاب و توجه بیش از پیش به حجاب و عفاف را از جمله سفارشات مهم شهدا به ملت دانست و خاطرنشان‌کرد: باید به سفارش شهدا عمل کنیم.

 

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان و امور حقوقی سپاه قدس گیلان امروز دستان انقلاب گلوی اسرائیل را خفه کرده است، گفت: امروز به برکت مکتب و خون شهدا، قدرتمند هستیم و گزینه فروپاشی انقلاب همواره کلید واژه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود است.

 

امینی با بیان‌اینکه شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد، تصریح‌کرد: امروز انقلاب اسلامی تحویل نسل جوان در گام دوم انقلاب شده است، مقام معظم رهبری در این بیانیه ۴۱ بار نام جوان و نوجوان را آورده است و هدف از این توجه، ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در جوان و نوجوانان انقلابی است.

کد خبر 1143947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha