برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی هنری بزرگداشت دهه فجر در استان سمنان

فلاح لاله زاری از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه و فعالیت فرهنگی هنری به مناسبت ایام الله دهه فجردر استان سمنان خبر داد و گفت: جشنواره های فیلم، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر از مهمترین این برنامه ها است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر درنشست خبری به خبرنگاران افزود: در جشنواره فیلم فجر، ۱۶ فیلم از جمله بهترین فیلم های چهلمین جشنواره در یک سینمای استان سمنان اکران می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اکران این فیلم ها از جمعه پانزدهم بهمن در سینما یادمان سمنان آغاز می شود گفت: فیلم های فجر هر روز تا بیست و دوم بهمن در سه سانس و در مجموع در ۲۴ سانس در سمنان اکران خواهد شد.

 

وی، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و نیز جشنواره موسیقی را از دیگر برنامه های مهم بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان سمنان بیان کردو افزود: جشنواره موسیقی نیز با حضور پنج گروه منتخب از ۲۲ تا ۲۶ بهمن در مجتمع فرهنگی هنری کومش برگزار می شود.

 

فلاح لاله زاری، از برگزاری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همزمان با ایام الله دهه فجر در سمنان خبر داد وافزود: همزمان با جشن های ایام الله دهه فجر ، هنرمندان استان سمنان در بخش های جنبی چهاردهمین جشنواره تجسمی فجر آثار را عرضه می کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۰ اثر چیدمان توسط هنرمندان استان سمنان و آثار نقاشی هنرمندان ساعت ۱۰ شنبه ۱۶ بهمن در نگارخانه سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان افتتاح می شود.

 

وی زمان برگزاری این جشنواره را شانزدهم تا سی ام بهمن عنوان کرد و اظهار داشت: نمایشگاه مذکور در مدت برپایی صبح ها ازساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برای بازدید عموم علاقه مندان دائر است.

 

فلاح لاله زاری برگزاری اولین جشنواره هدایای فرهنگی سفال و سرامیک استان سمنان را از دیگر برنامه های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره نیز شنبه شانزدهم بهمن برگزار خواهد شد.

 

رییس کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان با اشاره به برنامه های تدوین شده فرهنگی هنری بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان سمنان گفت: این برنامه ها با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری در نقاط مختلف این استان برگزار می شود.

کد خبر 1144124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha