گفتگوی مسئولان با جوانان مستمر و عملیاتی باشد

عزیزی با بیان اینکه جوانان محور بیانیه گام دوم انقلاب هستند، گفت: گفتگوی مسئولان با جوانان باید مستمر، پایدار، منظم و عملیاتی باشد که بتوانیم انگیزه، استعداد و لیاقت جوانان را در مسیر توانمندی آنان به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،«حسن عزیزی» امروز (۱۳ بهمن) در دومین روز گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در دیدار جمعی از دانشجویان و جوانان شهر بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: علی رغم اینکه ۲۶ دستگاه اجرایی استان در حوزه جوانان مأموریت دارند اما آنگونه که شایسته است نتوانسته اند مأموریت خود را به سرانجام برسانند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: آن چه که جوانان ما از دستگاه های اجرایی درخواست دارند این است که، نگاه ویژه ای به حوزه جوانان نمی شود و نشست هایی که جوانان دارند، به نتیجه دلخواه و مطلوب نمی رسد و یکی از انتظارات ما این است که گفتگوی مسئولان با جوانان باید یک گفتگوی مستمر، پایدار، منظم و عملیاتی باشد که بتوانیم انگیزه، استعداد و لیاقت جوانان را در مسیر توانمندی آنان به منصه ظهور برسانیم.

 

عزیزی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب ۶ هزار کلمه دارد که موضوع انقلاب ۷۲ بار، اسلام ۴۸ بار و همچنین موضوع جوانان ۴۱ بار به آن پرداخته شده است، ادامه داد: با توجه به این که جوانان محور بیانیه گام دوم انقلاب هستند که باید به موضوع جوانان، نقش و جایگاه آنان پرداخته شود.

 

وی به عنوان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان خراسان جنوبی خواستار برگزاری مستمر و پیوند مسئولان با جوانان در برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و پیگیری امور و مشکلات جوانان شد و بیان کرد: یکی از انتظارات ما از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، بحث تبدیل شدن بیانیه گام دوم انقلاب به قانون است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: با توجه به این که لایحه قانون برنامه هفتم توسعه در حال تدوین است، امیدواریم بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک قانون، نقش و جایگاه مبنایی در برنامه ریزی های دولت قرار گیرد.

 

 

 

کد خبر 1144135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha