عمل و نهضت امام (ره) مفسر بسیاری از آیات قرآن کریم بود

حجت الاسلام متوسل ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: عمل و نهضت امام (ره) مفسر بسیاری از آیات قرآن کریم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمد حسین متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد ضمن گرامیداشت دهه فجر و همچنین با اشاره به آیات سوره فجر گفت: عمل و نهضت امام (ره) مفسر بسیاری از آیات قرآن کریم است.

 

وی افزود: خبرنگاران در برجسته ترین جایگاه امر به معروف و نهی از منکر هستند و باید در جامعه به عنوان روشنگران چشم بینای جامعه باشند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: خبرنگاران تقویت مراسم و مسلک امام علی (ع) و خاندانش را بر عهده دارند و به نحوی مروج اهداف پیامبران و صلحایی هستند که در طول تاریخ مظلوم بوده اند.

 

حجت الاسلام متوسل گفت:  یکی از رسالت های بعثت پیامبران، پرستش پروردگار و مقابله با طاغوت است که امروز نیز جانشینی از جانشینان پیامبران این دو هدف را در انقلاب اسلامی محقق کرده اند.

 

وی ادامه داد: شعار امسال بزرگداشت برنامه های دهه فجر « جشن ملی 1400 » است که برنامه های استان نیز از 12 بهمن ماه همزمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) به فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار می شود و پس از آن نیز نشست علما و روحانیون در محل دفتر امام جمعه استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام متوسل گفت: آذین بندی در ورودی های شهر، تکبیر 22 بهمن، برگزاری راهپیمایی 22 بهمن نیز از جمله برنامه های دیگر ما دراستان است.

 

وی افزود: راهپیمایی در فضای باز در روز 22 بهمن ماه قطعی است ولی در نهایت ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تصمیم گیری می کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سخنران مرامس 22 بهمن ماه امسال نیز سردار سپهر جانشین سردار باقری است.

 

وی بیان کرد: مجموع برنامه های 20 کمیته ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان یزد در سال 1400 بالغ بر 2490 برنامه است.

 

کد خبر 1144203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha