نمایش فیلم ویژه افراد ناشنوا و نابینا در جشنواره فیلم فجر شیراز

مرامی جدیدی گفت: بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز، از ۱۵ بهمن تا ۲۲ بهمن در شیراز برگزار خواهد شد و در این دوره از جشنواره فیلم فجر شیراز ۲ عنوان فیلم برای نمایش ویژه افراد ناشنوا و نابینا نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی جدیدی»، امروز (چهارشنبه 13 بهمن) با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر شیراز در جمع خبرنگاران گفت: بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز، از 15 بهمن تا 22 بهمن در شیراز برگزار خواهد شد.

معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: در جشنواره فیلم فجر شیراز 16 عنوان فیلم از بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

وی اضافه کرد: با هدف رعایت نکات بهداشتی کرونا، سالن های نمایش دهنده فیلم فجر در شیراز با 30 درصد ظرفیت اصلی سالن در اختیار جشنواره هستند و تماشای فیلم برای افرادی که 2 دوز واکسن کرونا تزریق کرده اند، امکان پذیر است.

مرامی جدیدی اعلام کرد: آئین گشایش جشنواره فیلم فجر شیراز 14 بهمن همراه با نمایش و تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «2888» به کارگردانی «کیوان علی محمدی» و «علی اکبر حیدری» که به موضوع زندگی بیژن عاصم، قهرمان و رزمنده دلاور شیرازی پرداخته و از فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر است برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره فیلم فجر شیراز 2 عنوان فیلم برای نمایش ویژه افراد ناشنوا و نابینا نیز در نظر گرفته شده است.

«محسن خباز»، مدیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز نیز گفت: چهار سالن شامل 2 سالن در مجموعه هنر شهر آفتاب، سالن سینما سعدی و سالن سینما گلستان به جشنواره فیلم فجر شیراز اختصاص داده می شود که فیلم ها در 2 نوبت 18 و 30 دقیقه و 21 به نمایش در خواهند آمد و سامانه های www.irantic.com و gisheh7.ir و cinematicket.org برای تهیه بلیت جشنواره در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1144251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha