در دهه فجر امسال ۸۴ پروژه در انزلی به بهره برداری می رسد

خبرگزاری شبستان:جانبازی اظهار داشت : در دهه فجر امسال ۸۴ پروژه با ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری می رسند و برای ۸۷ نفر بصورت دائم و ۴۶۲ نفر موقت شغل ایجاد می شود.

«امیر جانبازی» امروز (چهارشنبه، 13 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی تصریح کرد: در دهه فجر امسال 84 پروژه با 253 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار انزلی ادامه داد: از این مبلغ 240 میلیارد تومان برای  پروژه های توسعه شبکه برق، تاسیسات بندری، روکش آسفالت حوزه سنگاچین به کپورچال و ساختمان کشتی هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان 215 میلیارد تومان برای ایجاد تاسیسات بندری در قالب اجرای محوطه سازی، عملیات لایروبی، بهینه سازی مصرف انرژی، احداث سیلوها و خطوط لوله نفتی هزینه کرده است، اظهار کرد: 48 پروژه نیز در بخش توسعه شبکه برق به بهره برداری می رسد و شامل نصب و افزایش قدرت ترانس ها، احداث خطوط ، نصب پایه ها و تبدیل شبکه برق است.

 

جانبازی یاد آور شد: ساختمان کشتی نیز توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی افتتاح خواهد شد و و روکش آسفالت حوزه سنگاچین به کپورچال به طول پنج کیلومتر بوسیله راهداری عملیاتی به بهره برداری می رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه ها میزان اشتغال و مشکلات  اقتصادی و اجتماعی شهرستان تا حدودی کاهش پیدا کند و ما در آینده با استفاده از امکانات استان و شهرستان پروژه های بیشتری برای بهره برداری عموم اجرایی کنیم.

کد خبر 1144279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha