اخبار کوتاه فرهنگی از انزلی

در دومین روز از دهه مبارک فجر شهرستان بندرانزلی شاهد برگزاری محفل انس با قرآن ، همایش شکوفه های انقلاب ، جشن انقلاب ، جشنواره نقاشی « من و بزرگترها» و افتتاح رستوران لگاتو بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، در دومین روز از دهه مبارک فجر که با نام انقلاب اسلامی، خودباوری، جوانان ایرانی نام گذاری شده است صبح امروز (چهارشنبه ، 13 بهمن ) محفل انس با قرآن توسط کمیته دانش آموزی در دارالقرآن امام علی (ع) برگزار شد.

 

 

* افتتاح رستوران لگاتو

انزلی امروز شاهد افتتاح رستوران لگاتو با اعتبار هفت میلیارد و 800 میلیون تومان و اشتغالزایی برای 24 نفر بود این رستوران بخشی از مجموعه گروه تجاری پوررحمت (مجموعه خاطره) است که سال گذشته در یک آتش سوزی مهیب کاملا سوخت.

 

گروه تجاری پوررحمت امسال توانست پرسنل این مجموعه را دوباره کنار هم جمع کرده و این رستوران را دوباره راه اندازی کند.

 

«محمد رضا روحانی منش» رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت انزلی در مراسم افتتاح این رستوران که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد از سرمایه گذاران بخش خصوصی خواست دست در دست دولت به گردش اقتصادی جامعه کمک کنند.

 

«مرتضی نیک قربان» رئیس بسیج اصناف انزلی نیز در این مراسم اظهار داشت: می بایست از کارآفرینانی که در شرایط سخت اقتصادی امروز ایران سرمایه خود به بازار وارد کردند و در زمینه اشتغالزایی برای جوانان فعال بودند حمایت کرد.

 

*جشنواره نقاشی «من و بزرگترها»

امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک انزلی نیز برای هشتمین بار جشنواره نقاشی «من و بزرگترها» را برگزار کرد. در این جشنواره 46 کودک و بزرگسال (والدین آنها) شرکت کرده و خاطراتی که والدین در این جشنواره نقل کردند را را به تصویر کشیدند.

 

 

*کارگاه روز جهانی تالاب ها

جمعی از بانوان پایگاه بسیج حوراء مسجد نبی غازیان نیز در کارگاهی که به مناسبت روز جهانی تالاب با موضوع مدیریت تالاب ها در مرکز بازدید کنندگان تالاب انزلی برگزار شد شرکت کردند و در این کارگاه «سید فرشید فلاح» رئیس اداره محیط زیست انزلی مطالبی را در خصوص چگونگی همکاری سمن ها و گروههای مردم نهاد و مشارکت مردم برای نجات تالاب بین المللی انزلی ارائه داد.

 

کد خبر 1144283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha