نمایشگاه صنایع‌ دستی کانون «شهید مفتح» روستای بیژگرد برپا شد

نمایشگاه صنایع‌ دستی و محصولات بومی محلی کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» با حضور مسئولین و جوانان عضو کانون روستای بیژگرد برپا شد.

«بيژن فتحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نمایشگاه صنایع‌ دستی و محصولات بومی محلی از تولیدات بچه های کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» است که امروز با حضور مسئولین ارشد افتتاح شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» مسجد صاحب الزمان (عج) روستای بیژگرد ادامه داد: خواهران عضو کانون با حضور در کارگاه های آموزشی که از قبل با همکاری فنی حرفه ای برگزار شده بود حرفه های زیادی در بخش صنایع دستی آموزش دیده اند.

 

وی ابراز کرد: امروز نیز همزمان با جشن دهه فجر انقلاب اسلامی این نمایشگاه که کاری از خود بچه های کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» است در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته که با استقبال خوبی نیز همراه شده است.

 

فتحی گفت: حضور فعال و موثر اعضای کانون شهید مفتح در کارگاه های آموزشی سبب جذب بیش از پیش جوانان به مسجد شده است و در کنار فعالیت های آموزشی در سایر برنامه های فرهنگی هنری از جمله برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی حضوری فعال دارند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» مسجد صاحب الزمان (عج) روستای بیژگرد ادامه داد: امسال نیز همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه های زیادی توسط این کانون تدارک دیده شده است.

 

وی، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی مسجد و محله، اجرای تئاتر مسجدی، سرودهای انقلابی، پخش کلیپ های دهه فجر در فضای مجازی و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن را از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» در ایام الله فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» مسجد صاحب الزمان (عج) روستای بیژگرد ادامه داد: گفتمان ‌های انقلابی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، از دیگر برنامه ‌هایی است که با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری «شهید مفتح» در ایام الله فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

کد خبر 1144362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha