همایش خوشنویسی کاتبان فجر در زرندیه

همایش خوشنویسی کاتبان فجر همزمان با دهه فجر در زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همایش خوشنویسی کاتبان فجر به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، عصر روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.

 

دراین همایش تعدادی از خوشنویسان شهرستان زرندیه گردهم آمده و به کتابت و خوشنویسی عباراتی پیرامون انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر پرداختند.

 

برگزاری نشست هم اندیشی فرهنگ و هنر با دانشگاه در زرندیه از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه مبارک فجر و چهل وسومین طلوع آزادی، برگزار شد و همدلی، تعامل و مودت بین دستگاههای فرهنگی  از اهداف برگزاری این دوره بود.

 

برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری فجر در زرندیه نیز از دیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در زرندیه بود که نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه و ادارات فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی، گردشگری، و کتابخانه های عموی دایر شده است.

 

 تعداد۲۶ اثر خوشنویسی فاخر از آثار استاد کوروش مظفربیگی، تعداد ۲۰ اثر طراحی و نقاشی از هنرمندان شهرستان، آثار میناکاری روی فلز و سفال، ۲۰ اثر تذهیب و تعداد قابل توجهی صنایع دستی از قبیل شمع سازی، چرم سازی، دیوارکوب، گیوه دوزی، گلیم بافی و... در معرض دید عموم قرار گرفته است.

کد خبر 1144368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha