اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی دهه فجر در کتابخانه های عمومی فسا

فیروزی از اجرای بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر ۱۴۰۰ در کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا خبر داد.

«محمدحسین فیروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا در حال اجرا است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افزود: برگزاری نشست های کتاب خوان انقلاب و کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس انقلاب، مسابقات نقاشی، نمایشگاه های موضوعی کتاب، قصه گویی و جمع خوانی، مسابقه کاردستی، نمایشگاه روزنامه اطلاعات و ... بخشی از فعالیت های ایام فرخنده دهه فجر ۱۴۰۰ است.

 

وی همچنین از برگزاری مسابقه «پرچم ایران» همزمان با چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کتابخانه عمومی کودک و نوجوان شهروند فسا خبر داد و گفت: این مسابقه در ۲ بخش برگزار می شود.

 

فیروزی عنوان کرد: ساخت کاردستی خلاقانه «پرچم» ویژه مقطع سنی زیر هشت سال و ساخت کلیپ معرفی خلاقانه «پرچم» (حداکثر سه دقیقه) ویژه هشت سال به بالا از بخش های این مسابقه است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا به جوایز به برگزیدگان این مسابقه اشاره کرد و گفت: در پایان به ۶ نفر از منتخبان مسابقه «پرچم ایران» جوایزی اهدا می شود.

 

وی مهلت شرکت در مسابقه را ۱۲ تا۳۰ بهمن ماه عنوان کرد و اظهار داشت:  علاقمندان باید آثار کاردستی خود را به نشانی بلوار «صاحب الزمان (عج)»، بوستان کتاب، کتابخانه کودک و نوجوان «شهروند» ارسال کنند.

کد خبر 1144418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha