پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخی و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ جهان است

حجت الاسلام دوستیان، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخی و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ جهان است، پایان دوران فرودستی و تحقیر شرق و دنیای اسلام در برابر استعمار و سلطه‌گری غرب و شروع بیداری، خودباوری و بازگشت به خویشتن اسلامی مسلمانان بود.

حجت الاسلام حسن دوستیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دهه ی فجر و ۲۲ بهمن هر سال برای ما یاد آور روزهای سال ۱۳۵۷ است. در آن سال ها مردم همگی با هم متحد شدند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین  افزود: در این ۴۳ سال که از عمر این انقلاب می‌گذرد نه تنها همه تلاش‌های غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنها برای شکست یا تغییر ماهیت و رفتار انقلاب و نظام برخاسته از آن در ایران، بی‌نتیجه ماند، بلکه علاوه‌ بر تثبیت و نهادینه شدن آن در داخل کشور، آثار آن به خارج از مرزها کشیده شد و صدور انقلاب به معنای واقعی یعنی صدور مبانی فکری آن به واقعیت پیوسته است.

 

 

وی خاطر نشان کرد:ملت ایران ۴۳ سال پیش با تکیه بر اراده خود، تصمیم گرفت تا یک نظام مردمسالار مبتنـی بر قوانین اسلامی، مستقل، سلطه‌ناپذیر و برخوردار از آزادی را جایگزین حکومـت استبدادی ۲۵۰۰ ساله کنند.

 

 

حجت الاسلام دوستیان با اشاره به  برنامه های کمیته قرآنی ، مساجد ؛ هیئات مذهبی و تشکل های دینی در این شهرستان بمناسبت ایام الله دهه فجر ، اظهار کرد: برگزاری جشن پیروزی انقلاب، برگزاری مراسم جشن سالروز ولادت امام باقر(ع ) در  دارالقرآن مهدیه، برپایی محفل انس با قرآن در اداره تبلیغات - سپاه، مراسم سالروز شهادت امام هادی(ع) در  مسجد جامع شهرستان، همایش فرزند آوری در  سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان قصرشیرین، تجلیل از فعالین مذهبی  ، برگزاری گفتمان انقلاب در دبیرستان رسالت و باقرفانی ،حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه های این اداره است.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قصرشیرین گفت: مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی پیدا کردند و با پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی مبتنی بر اسلام ناب مستقر شد.

کد خبر 1144421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha