جشن انقلاب در کانون فرهنگی میزانِ سقز برگزار می‌شود

مسئول کانون فرهنگی میزان در سقز گفت: در راستای پویش پرچم، جشن انقلاب و جشنواره آشپزی در کانون فرهنگی میزان با حضور بانوان برگزار می‌شود.

آرزو عبدی مسئول کانون فرهنگی میزان سقزستان سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با تبریک به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم بانوان در آئین‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و آشناسازی هر چه بیشتر بانوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری برنامه‌های جشن انقلاب در کانون‌های فرهنگی است.

 

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل بانوان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نقش زنان در شکوهمندی و سربلندی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است و هر جا که موفقیتی در استمرار حرکت انقلاب به دست آمده، قطعا بخش مهمی از آن به دلیل نقش‌آفرینی بانوان بوده است.

 

عبدی افزود: پویش «پرچم افتخار - سرود افتخار» به مناسبت ایام الله دهه فجر با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان‌های انقلاب و پرچم ایران به‌عنوان نماد اصلی هویت ملی  بانوان در کانون میزان آغاز شد.

 

مسئول کانون فرهنگی میزان اظهار داشت: کانون فرهنگی میزان با بیش از ۵۰۰ مخاطب کودک و نوجوان و بزرگسال فعالیت خود را در راستای توانمند سازی بانوان انجام می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌های کانون در ایام دهه فجر در راستای پویش پرچم برگزار می‌شود، افزود: مولودی خوانی، اجرای سرود، جشنوار آشپزی محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات نقاشی و داستان نویسی و قرآنی، توزیع بسته معیشتی از جمله برنامه‌های کانون فرهنگی میزان است.

کد خبر 1144465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha