بزرگترین طرح دهه فجر خراسان شمالی در فاروج افتتاح شد

کارخانه قوطی سازی در بین طرح های قابل افتتاح در دهه فجر، بزرگترین پروژه‌ای بود که در روستای برگرد فاروج با حضور استاندار خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج؛ ‌استاندار خراسان شمالی امروز پنج‌شنبه در آئین افتتاح این طرح گفت: تحقق استقلال اقتصادی در سایه فعالیت واحدهایی همچون واحد قوطی سازی فاروج رقم می خورد.

 

 

«محمدرضا حسین نژاد» افزود: مطالبه تولید کنندگان از دولت ایجاد زیر ساخت ها برای تسهیل تولید است که با دو هزار میلیاردی که از صندوق توسعه و عدالت در سال آینده برای استان ها که خراسان شمالی هم از آن مستثنی نیست پیش بینی شده می توان به ایجاد این مقدمات امیدوار شد.

 

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تولید کنندگان در این واحد به رغم تنگناهای ارتباطی برای تامین ماشین آلات و نیروهای متخصص برای راه اندازی آن، با تکیه بر توان تداخلی اقدام کرده اند، گفت: با عزم و ارده ای که صورت گرفته و استمرار آن می توان به قطع وابستگی در حوزه اقتصادی اندیشید و تلاش کرد.

 

 

امام جمعه  فاروج هم با بیان اینکه امروز دولت  نیاز به حمایت برای انجام کارهای بزرگ دارد، گفت:  رهبر انقلاب مسئولیت سنگینی بر دوش دولت آنهم با  فشار کمر شکن بین المللی، گذاشته اند.

 

 

«حجت الاسلام نائب علی نوروزی» افزود: جنگ امروز، اقتصادی است و دولت سیزدهم کار سختی را پیش رو دارد و همه با کمک به رونق واحدهای تولیدی در این جنگ می توانیم موثر عمل کنیم.

 

 

افتتاح واحد قوطی سازی به نمایندگی از 64 طرح با اعتبار 678 میلیارد تومان با حضور استاندار در محل این واحد تولیدی انجام شد.

 

 

این واحد با ظرفیت تولید 15 هزار تن قوطی کنسرو فولادی و هزار تن در کلید دار آسان باز شو و اشتغالزایی 10 نفر در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع ساخته و به بهره برداری رسیده است.

 

 

 

کد خبر 1144525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha