مدیریت و مسئولیت، امانت است

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیریت و مسئولیت در نظام اسلامی امانت و یک جریان مداوم برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج،«محمدرضا حسین نژاد» عصر امروز پنج‌شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار فاروج اظهار کرد: اطلاع رسانی و شفافیت در عمل از مولفه های مدیران است تا مردم نسبت به تنگناهای انجام بعضی امور به خوبی مطلع باشند.

 

 

 استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه کارهایی که مدیران انجام می دهند وظیفه است، بیان کرد: شهرستان فاروج دارای ظرفیت های ویژه ای در حوزه کشاورزی، دامپروری و صنعتی است و با همدلی باید از این ظرفیت ها در مسیر توسعه و رشد استفاده کرد.

 

 

امام جمعه فاروج هم گفت: تغییر مدیریت در شمار فعالیت های عمومی دولت هاست که رویکرد آن برای استفاده از افکار نو و توانمندی های افراد مختلف است.

 

 

«حجت الاسلام نائب علی نوروزی» با قدردانی از خدمات فرماندار پیشین فاروج بیان کرد: امیدواریم این تغییر منشا خیر برای مردم باشد.

 

 

فرماندار پیشین فاروج هم با ارائه گزارشی از روند فعالیت های 16 ماهه اش گفت: تخصیص اعتبار شهرستان در سال99، 43 درصد بود که امسال به 62 تا 63 درصد رسید.

 

 

«ابوالحسن نجفی حاج تقی» افزود: تازه ترین رویداد در حوزه کمک به مقاوم سازی مسکن مردم، قرار گرفتن فاروج و تیتکانلو در شمار بهره برداران از تسهیلات دو میلیارد ریالی مقاوم سازی در کنار روستاهای شهرستان است که روز گذشته محقق شد.

 

 

وی از اختصاص 25 میلیارد ریال برای راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان فاروج خبر داد و افزود: اعتبار این طرح از محل منابع محرومیت زدایی پیش بینی شده است.

 

 

فرماندار جدید فاروج هم گفت: فاروج، پیشانی خراسان شمالی است از این رو باید به صورت ویژه حوزه های مختلف آن دیده شود.

 

 

«عبدالرضا فرزانه» افزود: پشت میز نشین نیستم و اشتغال، صنایع بسته بندی(تبدیلی) و گردشگری از جمله چالش های شهرستان است که در سایه همدلی باید به فرصت تبدیل شود.

 

 

در این آئین با قرائت حکم وزیر کشور، "عبدالرضا فرزانه" به عنوان فرماندار فاروج معرفی شد.

 

 

 

کد خبر 1144532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha