فرهنگ عمومی باید برای حفظ انقلاب برنامه‌ریزی کند

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به بیگانه بودن جامعه نسبت به انقلاب گفت: فرهنگ عمومی باید برای حفظ انقلاب برنامه‌ریزی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد در سالن کوثر استانداری گفت: دهه مبارک فجر یادآور تحول بزرگ و عظیمی بود که توسط امام راحل و مردم صورت پذیرفت و دنیا را تکان داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب درونی، فرهنگی و الهی است، افزود: انقلاب اسلامی یک تحول بزرگ و آغازی برای ظهور امام زمان (عج) است که تا به امروز با عنایت خدای متعال و اهل بیت (ع) مسیر خود را طی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: این انقلاب مورد توجه و رضایت خدای متعال است و امام زمان نیز از آن رضایت دارند.

امام جمعه یزد با اشاره به توطئه‌های استکبار در 43 سال گذشته برای ضربه به جمهوری اسلامی، ادامه داد: غربی‌ها نمی‌خواسته و نمی‌خواهند که انسان‌ها بیدار شوند ولی امام خمینی (ره) به همراه اقشار مختلف مردم خواسته‌های الهی را پیاده‌سازی و تحول بزرگ را ایجاد کرد.

وی یکی از وظایف اصلی در شورای فرهنگ عمومی را شناساندن ماهیت و حقیقت انقلاب اسلامی به مردم دانست و اضافه کرد: جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف طی 43 سال قبل پیشرفت‌های بسیار خوب و بزرگی داشته است و نباید انقلاب را با مسائل مادی و دنیایی مقایسه کنیم چون انقلاب ما یک تحول بزرگ درونی است.

ناصری یزدی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری امروزه انقلاب را نمی‌شناسند، عنوان کرد: فضای مجازی و توطئه‌های دشمن به‌گونه‌ای فعالیت کرده که امروز بسیاری انقلاب را نمی‌شناسند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد خاطرنشان کرد: جامعه ما نسبت به انقلاب اسلامی بیگانه است و فرهنگ عمومی باید برای حفظ انقلاب برنامه‌ریزی کند چون دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال تغییر روحیات مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه وظیفه حفظ انقلاب است، ادامه داد: برای حفظ این انقلاب باید در مقابل تحرکات دشمن در فضای مجازی و حقیقی ایستادگی کنیم.

کد خبر 1144545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha