مردم در سرمایه‌گذاری مراقب کلاهبرداران باشند

علیمحمدی توصیه کرد تا مردم در خصوص سرمایه‌گذاری دقت لازم را داشته و فریب کلاهبرداران را نخورند چراکه دست یابی به سودهای کلان موضوعی نیست که به راحتی قابل دستیابی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «عبدالرضا علیمحمدی» امروز (پنجشنبه ۱۴ بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران این استان که در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: برخی کلاهبرداران افراد را به بهانه خرید طلا و خانه فریب داده از همین رو تقاضا می‌شود مردم در این خصوص دقت داشته و از بروز مشکل برای خود و دادگستری جلوگیری کنند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دادسرای استان به ویژه در سال جاری در چند محور در جهت پیشگیری از وقوع جرم برخوردهای جدی و شدیدی داشته است که یکی از این موارد برخورد با اراذل و اوباش در سطح استان است.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در خصوص پرونده های مفاسد اقتصادی و مبارزه با مواد مخدر اقدامات بازدارنده ای انجام شده و در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان از جایگاه خوبی برخوردار شده است هرچند در وضعیت مطلوبی قرار نداریم اما نسبت به استان های دیگر شرایط بهتر است.

 

علیمحمدی ملاقات‌های عمومی هفتگی را از موضوعات مورد توجه عنوان کرد و گفت: به طور هفتگی ۱۹۰ نفر مراجعه کننده در ملاقات های هفتگی داریم و مشکلات آنها در این ملاقات ها بررسی می شود.

 

وی با بیان اینکه با افزایش تعداد زندانیان روبرو هستیم، اظهار داشت: مسائل اقتصادی سبب شده تا در کشور با افزایش جمعیت زندانیان روبرو شویم و حجم زندان ها دارای ظرفیت مشخصی است از همین رو برای کاهش جمعیت زندانیان باید تلاش کرد.

 

کد خبر 1144579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha