نخستین کارگاه آموزشی طلیعه فقه در کرمان/ همه معارف شیعه منتهی به بستر وحی الهی است

استاد حوزه علمیه قم در نخستین کارگاه آموزشی طلیعه فقه در کرمان گفت: همه معارف و اعتقادات شیعه منتهی به بستر وحی الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نخستین کارگاه آموزشی " طلیعه فقه" به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، پنجشنبه(۱۴ بهمن) مصادف با اول رجب المرجب، همزمان با سالروز میلاد باقرالعلوم علیه السلام برگزار شد.

 

 



 

 

این کارگاه آموزشی با تدریس حجت الاسلام والمسلمین عباس ظهیری، از اساتید حوزه علمیه قم و از پاسخگویان بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری با طرح ۱۲ سرفصل مبتلابه از احکام شرعی برگزار شد.

 





مدعوین این کارگاه آموزشی، تعدادی از ائمه جماعات مساجد، اساتید و طلاب علوم دینی و پاسخگویان مسائل شرعی هستند.

 




 

 

فتاوای جدید، احکام موسیقی، زینت های مشروع و نامشروع، ارز دیجیتال و وام های بانکی، احکام بانوان و... بخشی از سرفصل های آموزشی این دوره به شمار می رود.

 






این کارگاه های آموزشی که به همت دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان آغاز شده، قرار است ماهیانه ادامه یابد. 

 

 





حجت الاسلام ظهیری قبل از طرح مسائل احکام با اشاره به سالروز میلاد امام باقر علیه السلام ضمن بیان حدیثی از آن امام همام خاطرنشان کرد: همه معارف و فقه و اعتقادات و اخلاق شیعه منتهی به بستر وحی می شود.

 

 


وی در بخش دیگری از مقدمه سخنان خود یاد علمای کرمان از جمله آیت الله صالحی کرمانی، حقیقی، روحانی، نیشابوری و جعفری را گرامی داشت.

کد خبر 1144589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha