پرداخت ۳۵۷ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به بیماران نیازمند

رئیس کمیته امداد بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵۷ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بشرویه جهت هزینه های درمانی به صورت بلاعوض تسهیلات پرداخت شده است.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم کمیته امداد توجه به بحث بهداشت و سلامت خانوارهای تحت حمایت است که هر ساله این موضوع در دستور کار امداد قرار دارد،‌ گفت: امسال از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردم شهرستان بشرویه مبلغ 357 میلیون تومان در موضوع بهداشت و درمان به خانواده های تحت حمایت به صورت بلاعوض پرداخت شده است.  

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 198 کودک دارای اختلال رشد، با تایید شبکه بهداشت و درمان از حمایت های این نهاد برخوردار می‌شوند، افزود: طی  11 ماه اخیر مبلغ 80 میلیون تومان به این کودکان توسط کمیته امداد بشرویه و خیرین کمک شده است، ‌علاوه بر اینها از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 54 میلیون تومان بابت نسخ درمانی پرداخت شده است که تعداد 486 نفر از مددجویان از این خدمات بهره مند شده اند.

 

رئیس کمیته امداد بشرویه با بیان اينکه تعداد 70 نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب بیمه های اجتماعی از خدمات امداد برخوردار می شوند، ادامه داد: طی 11 ماهه امسال بیش از 163 میلیون تومان بابت بیمه افراد مشمول طرح پرداخت گردیده است.

 

وی بیان کرد: همچنین امسال 84 نفر از مادران باردار و شیرده نیازمند که دچار مشکلات سوء تغذیه بودند، با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان از خدمات این نهاد برخوردار شدند و از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 51 میلیون تومان به اینها کمک شده است.

 

حلوانی با اشاره به افزایش هزینه های حراجی ودرمان بیماران خاص وصعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد در بشرویه، گفت: با پیگیری های انجام شده، زمینه پرداخت تسهیلات بانکی چهار درصد برای مددجویان با موضوعات درمانی‌ فراهم شده است و خانواده های تحت حمایت که مستندات درمانی مربوط به سال جاری دارند می‌توانند به این نهاد مراجعه و از تسهیلات بانکی کم بهره، برخوردار شوند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1144636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha