بیکاری وعدم اشتغال مناسب برای جوانان از جمله عقب ماندگی شرق مازندران  است

شریعتی گفت: بیکاری وعدم اشتغال مناسب برای جوانان از جمله عقب ماندگی شرق مازندران است و تلاش داریم تا با افزایش اشتغال در بخش های مختلف و توسعه صنایع در این بخش برای توسعه همه جانبه کار شود.

«غلامرضا شریعتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امروزه اشتغال مهمترین دغدغه جوانان و خانواده هاست و این امر در شرق مازندران با 18.5 درصد بیکاری جوانان را زمین گیر کرده است و باید در این بخش با فعال کردن صنایع به کمک جوانان بشتابیم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صنایع و صنعتگران فعال در صنایع نیازمند حمایت هستند؛ افزود: باید با حمایت از سرمایه گذاران شرایط اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.

 

وی یادآور شد: مهمترین اولویت ما اشتغال و فراهم کردن زیر ساخت های لازم در این بخش است که با جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنان و فعال کردن صنایع راکد می توان در این بخش به شکوفایی رسید.

 

شریعتی گفت: عقب ماندگی شرق مازندران، بیکاری وعدم اشتغال مناسب برای جوانان است و تلاش داریم تا با افزایش اشتغال در بخش های مختلف و توسعه صنایع در این بخش برای توسعه همه جانبه کار شود.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ناحیه صنعتی گلوگاه یکی از نواحی صنعتی فعال است که صنایع مختلفی را در دستور کار دارد و با نهایی شدن آن برای 700 نفر اشتغال ایجاد می شود و شهرک صنعتی نکا هم با قوت در حال فعالیت است و برای توسعه بیشتر باید از سرمایه گذاران حمایت شود.

 

وی تصریح کرد: شهرک سردار سیمانی در بهشهر هم گره گشای بسیاری از مشکلات خواهد بود که با عملیاتی شدن این شهرک که به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی مازندران با یک هزار هکتار وسعت است می توان با بیکاری در شرق مازندران خداحافظی کرد.

کد خبر 1144655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha