۲۲ بهمن باید سرمشق زندگی باشد

حجت الاسلام محمد جعفری گفت: درسی که ما باید از ۲۲ بهمن باید فرا بگیریم این است که با تمام قوا آن را حفظ کنیم و ۲۲ بهمن باید در طول زندگی سرمشق باشد و نسل های آینده باید ۲۲ بهمن را غلبه ایمان بر کفر دانسته و آن را حفظ کرده و بزرگ بشمارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۵ بهمن ماه حجت الاسلام «محمد جعفری» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور به ثمر نشستن خون شهدا و مردمی است که تا پای جان برای انقلاب، اسلام، نظام و امام خودشان ایستادگی کرده و همه با هم در مقابل تمام قدرت های مستکبران عالم ایستادند و دفاع کردند.

امام جمعه موقت آسمینون افزود: اگر ملتی که مقصد آن الهی است، همه با هم یک صدا و متحد شوند هیچ قدرتی نمی‌تواند بر آنها غلبه کند چنانچه که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ این را مشاهده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: درسی که ما باید از ۲۲ بهمن باید فرا بگیریم این است که با تمام قوا آن را حفظ کنیم و ۲۲ بهمن باید در طول زندگی سرمشق باشد و نسل های آینده باید ۲۲ بهمن را غلبه ایمان بر کفر دانسته و آن را حفظ کرده و بزرگ بشمارند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، یادآور شد: مقام معظم رهبری در این دیدار شنونده دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات آنها بودند.

خطیب موقت جمعه آسمینون ادامه داد: این دیدار که پس از فراگیری ویروس کرونا حضوری برگزار شد یک پیام روشن و راهبردی دارد که در چنین شرایطی کشور در جنگ اقتصادی همه جانبه با دشمن کینه توز و خبیث روبه رو می باشد و سنگر تولید و اقتصاد کشور برای دفاع مقدس مهیا است.

وی تاکید کرد: رزم غرور آفرین افسران و رزمندگان این نبرد سخت نقشه دشمنان را برای فروپاشی اقتصاد ملی و قرار دادن مردم در مقابل نظام جمهوری اسلامی با شکست روبرو کرد.


حجت الاسلام جعفری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اقتصاد کشور را به دفاع مقدس تعبیر کردند و فرمودند؛ افسران این دفاع مقدس کارآفرینان و مدیران شایسته اقتصادی کشور و کارگران پرکار، با اخلاص و با صفا رزمندگان این میدان هستند.

امام جمعه موقت آسمینون ابراز کرد: نکته مهمی که رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیان داشتند این بود که اقتصاد کشور را شرطی نکنید و متوقف بر سر آن قضیه‌ای که در اختیار ما نیست نکنید، همت تان را برای رفع نیازهای خودمان به کار ببندید و این نکته یک درس است برای مسئولین دولتی، کارآفرینان و تولید کنندگان است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار با ابراز ناخرسندی از آسیب ها و آمارهای اقتصادی دهه ۹۰، فرمودند؛ اگر مسئولین می توانستند وضعیت را به شکل بهتری هدایت کنند وضع کشور امروز خیلی بهتر بود و نگرانی مردم در معیشت از همین چیزها است عامل این مشکلات بخش مهمی ناشی از تصمیم گیری های غلط یا کم کاری ها و امثال اینها است که می‌توانست این طور نباشد.

حجت الاسلام جعفری در خاتمه ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع)، عنوان کرد: امید است که همه ما بتوانیم از پیروان راستین ائمه اطهار (ع) باشیم و راه و روش اهل بیت (ع) در زندگی ما جاری باشد.
 

کد خبر 1144664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha