برخورد قاطع با ساحل خواری و کوه خواری در گیلان

عباسی گفت: کسانی که سواحل را متصرف و عرصه را بر مردم تنگ کنند به جد و محکم با آنان برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، استاندار گیلان به همراه فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئولان شهرستانی صبح امروز ( جمعه، ۱۵ بهمن)  جهت پیگیری آزادسازی سواحل شهرستان لنگرود  از ساحل چاف و چمخاله بازدید کرد.

 

«اسدالله عباسی» در این بازدید درخصوص دستور رئیس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل، گفت: صبح امروز بازدید از سواحل شهرستان های لنگرود، رودسر، آستانه اشرفیه، لاهیجان انجام شد تا مشخص شود آیا به دستور ابلاغی به فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی در چارچوب قانون عمل شده است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه در بسیاری از مناطق مورد بازدید این دستور رعایت و خود دستگاه ها عقب نشینی کردند، تصریح کرد: چند مورد تشکیک شده با ورود دادستان همراه خواهد بود تا با ابنیه ساخته شده در حریم دریا با ورود مستقیم دادستان برخورد شود و هیچ بخشی حق ندارد به انفال و بیت المال دست درازی کند و این بخش متعلق به آحاد مردم است.

 

وی ادامه داد: شهرداری ها برای رفاه مردم مجتمع های رفاهی، آلاچیق، سرویس های بهداشتی، و ..‌ را ایجاد کنند تا بخش های گردشگری فعال شود و بخش های خصوصی نیز برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری در چارچوب قانون عمل کنند.


عباسی تاکید کرد: کسانی که سواحل را متصرف و عرصه را بر مردم تنگ کنند به جد و محکم با آنان برخورد خواهد شد.

 

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: با هرگونه ساحل خواری و کوه خواری در استان گیلان برخورد می شود.

 

کد خبر 1144670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha