امام جمعه پاتاوه خواستار برخورد قاطع و لازم با نا امنی ها شد

امام جمعه پاتاوه ضمن تشکر از کسانی که شبانه روز در جهت برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند، خواستار برخورد قاطع و لازم با نا امنی ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید رحمت الله سیادت» ظهر امروز (15 بهمن ماه) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پاتاوه با اشاره به آیات، روایات و احادیث قدسی « جَعَلتُ هذَا الشَّهرَ (رَجَبَ) حَبلاً بَيني و بَينَ عِبادي فَمَنِ اعتَصَمَ بِهِ وَصَلَ بِي» ماه رجب را بهار خودسازی و تزکیه و ماه ویژه استغفار دانست و گفت: خداوند متعال فرمودند: «ماه رجب را ریسمانی میان خود و بندگانم قرار داده ام، هرکس به آن چنگ زند، به وصال من رسد».

امام جمعه پاتاوه اظهار کرد: در تقدم ملاک ها هیچ ارزش و ملاکی مهم تر از تقوا و جهاد در راه خدا نیست .

وی به استناد حدیث قدسی دیگری از خداوند متعال، افزود: «ماه رجب، ماه من، بنده، بنده من، و رحمت، رحمت من است؛ هر که در این ماه مرا بخواند، اجابتش کنم و هرکه حاجت آورد، عطایش کنم».

حجت الاسلام سیادت حسن ختام خطبه عبادی را از لسان مبارک نبی مکرم اسلام (ص) و امام معصوم (ع) به پایان رساند و گفت: «در بهشت قصری است که جز روزه داران ماه رجب وارد آن نمی شوند. رجب ماه بزرگی است که خداوند پاداش نیکی ها را در آن دوچندان و گناهان را پاک می کند و هرکه سه روز روزه بدارد، بهشت بر او واجب گردد».

خطیب جمعه پاتاوه در خطبه سیاسی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به درس های 22 بهمن از لسان امامین انقلاب اشاره کرد و گفت: وحدت تمام قشرهای ملت، استقامت در مقابل همه قدرت های شرق و غرب، غلبه ایمان بر کفر و غلبه الله بر طاغوت، ثمره خون شهدا، پیروزی بر دشمنان اسلام و همچنین حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از درس های بیست و دوم بهمن است.

وی در توضیح مطلب بالا، اظهار کرد: زیرا حفظ انقلاب از اوجب واجبات بوده و انقلاب اسلامی محصول تلاش عظیم امام (ره) و امت است.

حجت الاسلام سیادت یادآور شد: تولیدکنندگان و کارگران باعث شکست دشمن در جنگ اقتصادی شده اند و فشار حداکثری آنها را با شکست مواجه نموده اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه، در بخش دیگری از خطبه سیاسی، رحلت عالم ربانی و مجاهد آیت الله صافی گلپایگانی و سالروز شهادت امام علی النقی علیه السلام را تسلیت گفت و اظهار کرد: آن امام بزرگوار (ع) مظلوم ولی مقتدر و پیروز و همه نقشه های خلفای جائر بنی عباس به ویژه متوکل ملعون را خنثی نموده و اسلام ناب و قرآن را حفظ کرد.

وی در فراز پایانی خطبه ها ضمن قدردانی از حضور سرهنگ تقوی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان دنا که قبل ازخ طبه ها در جمع نمازگزاران به ایراد سخن پرداختند و با استناد به سخن دو معصوم (امام علی و امام صادق علیهم السلام) به موضوع امنیت اشاره و از قوه عدلیه جمهوری اسلامی، ناجا، سربازان گمنام امام زمان عج، سپاه و بسیج خواهان برخورد قاطع با مخلین نظم و امنیت شد.

حجت الاسلام سیادت خاطرنشان کرد: بدترین وطن، وطنی است که ساکنانش در آن ایمن نباشند، طبق نص صریح قرآن کریم؛ «دست مرد و زن دزد را به سزای آنچه مرتکب شده اند، به عنوان کیفری از جانب خدا قطع نمایید، سه چیز است که مردم به آنها نیاز دارند؛ امنیت، عدالت و رفاه و بر همین اساس ضمن قدردانی از زحمات شما عزیزان، ما از تامین کنندگان نظم خواهان، برقراری امنیت، مبارزه با فساد، سرقت، توزیع مواد مخدر و قرص های روانگردان و خودروهای قاچاق کش، وجود سلاح های سرد و گرم در دست افراد فاسد که متاسفانه موارد مذکور باعث نا امنی اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شده است.

امام جمعه پاتاوه گفت: از همه عزیزانی که شبانه روز در جهت برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند، خواستار برخورد قاطع و لازم با این قبیل نا امنی ها هستم.

کد خبر 1144711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha