عدم کیفیت و افزایش قیمت کالاهای داخلی، خیانت به اعتماد رهبری است

امام جمعه بجنورد گفت: رهبر انقلاب از آبروی خود برای حمایت از تولید مایه گذاشتند اما برخی تولیدکنندگان کیفیت را نه تنها بالا نبرده، بلکه قیمت را افزایش داده‌اند و این یک خیانت به اعتماد رهبری و مردم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (15 بهمن) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با توصیه به رعایت تقوای الهی، به حقوق همسایه در دین مبین اسلام اشاره کرد.

 

امام جمعه بجنورد گفت: طبق روایات احسان و نیکی به همسایه یک امر واجب برای مؤمنان محسوب می‌شود.

 

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع)، افزود: آن حضرت در تمام 42 سال عمر خود، همعصر با بدترین خلفای عباسی بود که سعی داشتند از اسلام نامی باقی نماند، اما امام هادی با تدبر و توکل به خدا نگذاشت چراغ اهل بیت خاموش شود.

 

حجت الاسلام نوری در ادامه با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی حوزه ها، اظهارکرد: در حوزه راه، جاده ای، برق، گاز، تلفن، در حوزه علوم پزشکی یادمان هست که بسیاری از پزشکانمان از خارج کشور می‌آمدند اما اینک در حوزه پزشکی و نانو و تکنولوژی حرف نخست را در منطقه می‌زنیم.

 

 

وی اضافه کرد: در حوزه هسته‌ای، صنایع دفاعی که در ابتدای انقلاب حتی توان ساخت فشنگ کلاشنیکف هم نداشتیم، امروز موشک‌های نقطه‌زن و دوربرد را در حال ساخت داریم که بسیار ارزشمند است.

 

 

وی با بیان اینکه علی رغم این پیشرفت‌ها برخی موضوعات در شرایط فعلی کام مردم را تلخ کرده که گرانی و تبعیض از جمله آن هاست لذا باید فکری اساسی برای آن کرد، افزود: البته خشکسالی در کنار تحریم‌ها مشکلات مردم را افزایش داده لذا باید با کار شبانه روزی مشکلات را حل کرد تا دستاوردهای بزرگ تحت شعاع این مسائل قرار نگیرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب از آبروی خود برای حمایت از تولید مایه گذاشتند اما برخی تولیدکنندگان کیفیت را زیاد نکرده و قیمت را افزایش دادند و این یک خیانت محسوب می‌شود.

 

 

وی با اشاره به شهادت یکی از نیروهای انتظامی طی روزهای اخیر، گفت: نیروی انتظامی نباید بترسد لذا اگر قانون مشکل دارد باید اصلاح شده و اگر دستگاه قضا سختگیری می‌کند، باید آن را به حمایت تبدیل کند تا امنیت بیشتری در کشور برقرار شود.

 

 

امام جمعه بجنورد بیان کرد: کسی که در خط مقدم برای ایجاد امنیت زن و بچه مردم تلاش می‌کند باید مورد حمایت قرار بگیرد و اگر نگرانی این را داشته باشد که احیانا مورد حمایت قرار نمی‌گیرد شاید دست و دلش بلرزد در اینکه بخواهد قاطعانه و با اقتدار با مخلان امنیت مردم برخورد کند.

 

 

کد خبر 1144720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha