جامعه اسلامی با معنویت پابرجا است

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه جامعه اسلامی با معنویت پابرجاست، افزود: همه ما باید در مسیر معنویت حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج در بین نمارگزاران این شهر اظهار کرد: کردستان معدن تربیت انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای است که در مسیر دین زحمات زیادی کشیدند و دو طریق قادریه و نقشبندیه در استان در مسیر دین به جامعه بشری خدمت زیادی کرده‌اند.

 

 

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی با معنویت پابرجاست، افزود: همه ما باید در مسیر معنویت حرکت کنیم.

 

 

امام جمعه سنندج تصریح کرد: انسان‌های زیادی از جمله پیامبران برای پایه‌گذاری دین اسلام تلاش کردند و افراد زیادی نیز خون دادند و امروز ما نیز باید برای حفظ دین اسلام و معنویت جامعه تلاش کنیم.

 

 

ماموستا رستمی اعلام کرد: مردم این استان علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها هرگز از دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن دور نشده‌اند، بنابراین این مردم شایسته بهترین خدمات از سوی مسئولان و تلاش برای رفع مشکلات‌شان هستند.

 

 

وی همچنین شهادت یکی از نیروهای انتظامی در شیراز را تسلیت گفت و اضافه کرد: این سرباز اسلامی در مسیر ایجاد امنیت مردم به دست اراذل و اوباش شهید شد و وظیفه خود می‌دانم از تلاش و مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی که برای امنیت تلاش می‌کنند، قدردانی کنم.

 

 

امام جمعه سنندج گفت: جامعه روحانیت و مردم حرکت ناجوانمردانه شهادت یکی از نیروهای ارزشمند انتظامی استان را محکوم کرد و خواستار برخورد قاطع با بانیان این اتفاق شد.
 

کد خبر 1144736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha