گرامیداشت دهه فجر نقش موثری در تبیین مفاهیم انقلاب برای نسل جوان دارد

مرتضوی، گفت: یکی از فرصت هایی که در زمینه تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی به منظور انتقال به نسل جوان می‌تواند موثر باشد، گرامیداشت باشکوه دهه فجر است.

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  دهه فجر فرصتی است برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی و مهمترین هدف آن زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

 

 

فرماندار سنقروکلیایی افزود: انقلاب اسلامی فراز و نشیب های بسیاری داشته است، تهدیدات و فرصت های زیادی را به خودش دیده و معتقد هستیم ظرفیت این نهضت به قدری بالا است که می‌تواند تهدیدهای پیش رو را همانند گذشته به فرصت تبدیل کند.

 

 

وی  با اشاره به برنامه های اجرایی در دهه فجر خاطر نشان کرد:  در ایام الله دهه فجر امسال  ٢٨۵ برنامه فرهنگی و ۴۴ پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شوند که  از این پروژه ها ٣۵ طرح با اعتبار بالغ بر ۵٨ میلیارد تومان افتتاح و ٩ طرح با اعتبار بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.  

 

 

مرتضوی تصریح کرد: ١١ پروژه عمرانی بخش مرکزی، ٨ پروژه عمرانی بخش کلیایی، ٧ پروژه آب و فاضلاب، ۶ پروژه مخابرات، ۴ پروژه عمران شهری، ٢ پروژه جهاد کشاورزی، ٣ مدرسه روستایی، ساختمان اداری کمیته امداد، برق نمونه ار پروژه های قابل افتتاح در شهرستان است.

 

 

فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به برنامه های فرهنگی اظهار کرد: برگزاری مراسمات جشن انقلاب در سطح شهر و روستا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، توزیع بسته های معیشتی، برپایی نمایشگاه عکس، ویزیت رایگان مراکز درمانی، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت از شاخص ترین برنامه های ایام الله دهه فجر است که در حال برگزاری اشت.

 

 

وی در پایان گفت: با توجه به شیوع  سویه جدید ویروس کرونا و تشدید آن در جامعه منتظر اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن هستیم و در صورت عدم برگزاری برنامه ای جایگزین آنخواهد شد.

 

کد خبر 1144880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha