آستان مقدس عباسی به مناسبت شهادت امام هادی(ع) سیاه پوش شد+ عکس

آستان مقدس حضرت عباس(ع) به مناسبت شهادت امام هادی(ع) صحن و رواق های این آستان را سیاه پوش کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مسئولان آستان مقدس حضرت عباس(ع) صحن و رواق های این آستان را به مناسبت سالروز شهادت امام علی(ع) سیاه پوش کردند.

پرچم های سیاه و عزاداری در رواق ها و دیوارهای این آستان نصب شده است و چراغ های سرخ به همین مناسبت روشن شده است. پارچه نوشته های سیاه رنگ که با رنگ قرمز عبارت یا علی الهادی گلدوزی شده است، در صحن و رواق ها و اطراف این آستان نصب شده است.

 

آستان مقدس عباسی به عادت هرساله برنامه عزاداری از جمله سخنرانی های دینی، برپایی مجالس سوگواری، راه اندازی موکب های عزاداری وابسته به آستان های مقدس حسینی و عباسی(ع) را برگزار می کند.

 بخش رسانه بسته برنامه های عزاداری را به همین مناسبت از شبکه های رسانه ای پخش خواهد کرد. این آستان وسایل نقلیه رایگانی را برای تردد عزاداران از کربلا به شهر سامرا آماده کرده است. این آستان همچنین در برنامه خدماتی برای پشتیبانی از خادمان آستان حرمین عسکریین مشارکت کرده است.

 

بخش موکب ها نیز برنامه سازماندهی شده را برای استقبال از موکب های عزاداری در آستان های مقدس حسینی و عباسی تدارک دیده است. بخش بانوان نیز در این استان فعالیت ها و برنامه های متنوع عزاداری را برگزار می کند.

مهمانسرای آستان مقدس عباسی صدها وعده غذایی برای عزاداری امام هادی(ع) تهیه کرده است.

کد خبر 1145024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha