روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان شد

طی مراسمی با حضور قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور ضمن تقدیر از زحمات هدایت صفری، مدیرکل اسبق، روح الله صالحی به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان زنجان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی بیشتر شبیه یک معجزه بود که رخ داد.

 

مصطفی خاکساز به نقش امام راحل و شهدا و جانبازان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران با توکل به خدا به فرمان امام راحل لبیک گفته و رژیم طاغوت را سرنگون کردند.

 

وی در ادامه خدمت به مردم را یک توفیق الهی خواند و گفت: امروز میزان صحت‌سنجی مسؤلان در میزان خدمت به مردم است.

 

این مسئول خدمت به مددجویان و دستگیری از قشر ضعیف جامعه را توفیق بزرگتری خواند و گفت: شاخص خدمت مسئولین خدمت به مردم است و مسؤولان باید در رشد این شاخص تلاش کنند.

 

در ادامه این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بر پایه آموزه‌های دین مبین اسلام بود، گفت: یکی از مبانی نظام خودباوری مردم بود که موجب استمرار آن شد.

 

ابوالفضل رفیعی با بیان اینکه تلاش دشمن در این مدت آن بوده است که با تضعیف ارکان نظام به اهداف خود برسد، گفت: ما باید تلاش کنیم دستاوردهای نظام را تبیین کنیم.

 

وی با اشاره به تلاش غول‌های رسانه‌ای در تخریب رهبران و وجهه نظام بیان کرد:  این امر نیازمند یک کار اساسی و تقویت خودباوری در بین مردم است.

 

رفیعی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال زیرسوال بردن استقلال کشور است، گفت: ایجاد امید در بین مردم یک وظیفه همگانی است و باید با استفاده از سرمایه‌های ارزشمند این کار را انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه ‌کمیته امداد یادگار ارزشمند امام راحل است، گفت: افراد زیرپوشش این نهاد محرومین هستند که کمک به آنها در راستای تحقق عدالت اجتماعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، صورت می گیرد.

 

وی عدالت در توزیع کمک‌های مردمی را از دغدغه‌های مسؤلان عنوان کرد و گفت: بهرمندی یکسان محرومین از کمک‌های مردمی، کمک بی‌منت به محرومین، اجرای کار فرهنگی در کنار کمک مادی، بهره‌گیری از نیروهای خدوم و جهادی از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه مسؤلان این نهاد قرار گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز با اشاره به اینکه فلسفه هر مسولیتی خدمت است، گفت: باید این ویژگی در نهادی که مزین به نام امام است بیشتر باشد.

 

روح الله صالحی افزود: قطعا آنچه به عنوان سیاست و رویکرد خواهد بود توانمندسازی برای ایجاد ثبات و ایجاد رضایت مندی و نهایتا آن چیزی که به یادگار بماند قرب و خوشنودی امام زمان باشد.

 

مدیرکل سابق کمیته امداد استان زنجان هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در استان طی چند سال گذشته گفت: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریادل است.

 

هدایت صفری با بیان اینکه زنجان در ايثار اجتماعی بهشت خيران است، گفت: مردم استان در  کمک به محرومین پای کار بوده و سرانه دریافتی ایتام به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، در حالی که میانگین کشوری ۶۸۰ هزار تومان است.

 

وی با اشاره به ایجاد۴۱۰۰ فرصت شغلی در استان گفت: امروز سرانه محسنین ۲۸۰ هزار تومان در کشور و در زنجان بیش از ۴۰۰ هزار تومان است.

 

صفری با بیان اینکه امروز درآمد استان به ۱۶۰ میلیارد تومان رسیده است، گفت: این موضوع با همت جمعی حاصل شده است.

 

کد خبر 1145035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha