رسانه ها تحویل به موقع پروژه ها را از مسئولان فارس مطالبه گری کنند

ایمانیه گفت: رسانه ها باید تریبون صدای مردم باشند و زمان کلنگ ‌زنی‌ ها را رصد کرده و از مسئولان برای تحویل به موقع پروژه ها مطالبه گری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (شنبه ۱۶ بهمن) در آئین کلنگ زنی احداث بزرگترین پرورشگاه خاورمیانه در شیراز گفت: این پرورشگاه در زمین پنج هکتاری احداث خواهد شد و ظرفیت پذیرش 600 مددجوی یتیم از محل موقوفه «حاج خلیل زالی» را دارد.

استاندار فارس افزود: بزرگترین پرورشگاه خاورمیانه که در شهر صدرا احداث می شود، شامل مجموعه های درمانگاهی، آموزشی، ورزشی و اقامتی است.

وی اضافه کرد: این مجموعه، در 2 فاز اجرا می شود که فار نخست 40 درصد پروژه با اعتبار بیش از 95 میلیارد تومان است و برای فاز دوم نیز 400 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و مرحله اول آن تا 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

ایمانیه با اشاره به زمان اتمام اجرای پروژه نیز عنوان کرد: بزرگترین پرورشگاه خاورمیانه ظرف چهار سال به اتمام می رسد و بیش از 500 میلیارد تومان هزینه دارد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رسانه ها باید تریبون صدای مردم باشند و زمان کلنگ ‌زنی‌ ها را رصد کرده و از مسئولان برای تحویل به موقع پروژه ها مطالبه گری کنند.

کد خبر 1145119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha