عزت و شجاعت ملت ایران عامل اصلی مقاومت و پیروزی آنان در برابر دشمنان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: عزت و شجاعت ملت ایران عامل اصلی مقاومت و پیروزی آنان در برابر دشمنان است، لذا برای حفاظت از آن باید همه همت خود را بکار گیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در یادواره شهیده فاطمه اسدی و محفل انس با قرآن که به مناسبت دهه مبارک فجر در دانشگاه پیام نور کردستان برگزار شد، اظهار کرد: شهادت  فرهنگ مردان با ایمانی است که مورد لطف و رحمت الهی قرار می‌گیرند و ایران اسلامی به ویژه کردستان سرشار از این شهدای اسلام و انقلاب است.

 

 

وی با اشاره به اینکه اجر شهادت با هیچ عمل دیگری قابل مقایسه نیست، افزود: شهدا بزرگترین سرمایه وجود خود یعنی جانشان را نثار ارزش‌های اسلامی و انقلاب کردند.

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اعلام کرد: رسالت مهمی در راستای حفظ و پایداری راه شهدا بعنوان یک میراث گرانبها برعهده همه ما قرار دارد و باید برای ماندگاری آن تلاش کنیم.

 

 

حجت‌الاسلام کاروند یادآور شد: دشمنان کشورمان در تلاش هستند عزت و شجاعت را از ملت ایران بگیرند چرا که می‌دانند این مهم عامل اصلی مقاومت و پیروزی آنها است لذا برای حفاظت از آن باید همه همت خود را بکار گیریم.

 

 

وی در کنار هم بودن را عامل یاس و ناامیدی دشمنان دانست و گفت: باید در همه حال همدل و همگام در کنار هم برای حفظ ارزش‌های اسلامی و پاسداشت خون شهدا تلاش کنیم.

کد خبر 1145155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha