ارزش‌های دهه فجر و جشن پیروزی باید به‌خوبی در جامعه نهادینه شود

خوش اقبال، گفت: برگزاری مراسم انقلابی دهه مبارک فجر باید با توجه به نیازهای روز جامعه از جذابیت کافی برخوردار باشد و ارزش‌های دهه فجر و جشن پیروزی باید به‌خوبی در جامعه نهادینه شود.

حسین خوش اقبال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی دستاوردها و اقدامات ارزشمندی را شاهد هستیم که موجب شکوفایی و قدرت یابی کشور شده است. 

 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود:  قدرت بازدارندگی نظام اسلامی و امنیت و آرامش کشور ثمره خون شهدا است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: جانفشانی و ایثار همین مردم بود که کشور توانست در مقابل توطئه‌ها کمرشکن جنگ و حوادث سالهای پس از انقلاب ایستادگی کند و امروز نیز این مردم به مانند وفاداری به امام راحل، پای بیعت خود با رهبر انقلاب ایستاده‌اند.

 

 

خوش اقبال  با اشاره  به جهاد تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: جهاد تبیین وظیفه همه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها است و همه باید به میدان بیایند و با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه  اظهار کرد: آنچنان که در دوران انقلاب و دفاع مقدس ایثار مردم به نظام اسلامی قدرت بازدارندگی بخشید امروز نیز وجود قدرت نیروهای مسلح و هدایت‌های رهبر انقلاب، اقتدار و امنیت بازدارنده از تهدیدات دشمنان را به ارمغان آورده است.

 

 

وی در پایان گفت:در برنامه‌های دهه فجر به دنبال تحقق جهاد تبیین و روایتگری انقلاب اسلامی است تا علاوه بر جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم نسل جوان را با دستاوردهای نظام آشنا سازیم.

 

کد خبر 1145285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha