آخرین لحظات شهید ابراهیم هادی را از کانال کمیل بشنوید

برنامه "خاطرات ماندگار " به بازخوانی خاطرات ابراهیم هادی در کانال کمیل می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛ برنامه "خاطرات ماندگار" دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ روایتگر آخرین خاطره ابراهیم هادی در کانال کمیل می شود.


این اتفاق که در بهمن ۱۳۶۱ به وقوع پیوست. محاصره گردان کمیل در خلال عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه رخ داد. نیرو‌ها در کانال سنگر می‌گیرند و با ملحق نشدن سایر یگان‌ها و پیشروی دشمن، کم‌کم به محاصره کامل درمی‌آیند و ارتباطشان با سایر نیرو‌ها قطع می‌شود. در این چند روز تلاش‌هایی از سوی سایر گردان‌ها برای نجات بچه‌های کمیل و حنظله که در بخش دیگری از کانال آن‌ها هم محاصره شده بودند، صورت می‌گیرد، اما تلاش‌ها بی‌نتیجه می‌ماند و خیلی از نیرو‌های به محاصره درآمده بر اثر مجروحیت، تشنگی و حملات دشمن به شهادت می‌رسند. که ابراهیم هادی هم یکی از این افراد بود که بعد از مقاومت چند روزه به یاران شهیدش پیوست.


گفتنی است شهید ابراهیم هادی به دلیل ویژگی‌هایی اخلاقی، فرماندهی و شخصیتی‌ای که داشته است تا کنون به عنوان یکی از شهدای مفقودالجسدی شناخته می‌شود که شنیدن زندگی‌نامه او برای هر جوانی دل‌انگیز و هیجان‌آور است .


از این معرکه عاشورایی فقط دو یا سه نفر زنده مانده اند که در برنامه" خاطرات ماندگار" به بازخوانی آن می پردازد.


برنامه "خاطرات ماندگار " به تهیه کنندگی حمید اشتری و اجرای عباسعلی توفیقی دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو معارف موج اف ام پخش می شود

 

 

کد خبر 1145308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha