شناخت شخصیت امام‌(ره) لازمه ماندگاری فرهنگ انقلاب است

موحدیان گفت: امروز در تمام دنیا، انقلاب اسلامی را با نام حضرت امام(ره) می‌شناسند و معرفی می‌‎کنند؛ شناخت شخصیت بزرگ امام‌(ره) و شهدای انقلاب، یک وظیفه همگانی بوده و لازمه ماندگاری فرهنگ انقلاب و روحیه استکبا ستیزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» در بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر ضمن تبریک حلول ماه رجب و دهه مبارک فجر، اظهارکرد: ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که لرزه بر اندام مستکبرین عالم انداخت و موجب سقوط دستگاه طاغوتی شاهنشاهی شد، مانوس با نام خمینی(ره) است.

 

رئیس شورای شهر مشهد گفت: امروز در تمام دنیا، انقلاب اسلامی را با نام حضرت امام(ره) می‌شناسند و معرفی می‌‎کنند؛ شناخت شخصیت بزرگ امام‌(ره) و شهدای انقلاب، یک وظیفه همگانی بوده و لازمه ماندگاری فرهنگ انقلاب و روحیه استکبارستیزی است.

 

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر همیشه ما را یادآور الطاف خفیه الهی می‌اندازد، تصریح کرد: باید بدانیم که این انقلاب در پناه الطاف خداوند به بار نشست و هیچکس تصور نمی‌کرد که این انقلاب ظرف ۱۴ ماه به پیروزی برسد؛ امیدواریم دهه مبارک فجر، دهه تجدید پیمان ما با آرمان‌های انقلاب باشد.

 

موحدیان گفت: برخی رسانه‎‌های معاند در دهه فجر تلاش دارند که مسائل و مشکلات کشور را بیان کنند، وظیفه سنگینی به دوش ماست تا کم‌کاری‌هایمان سوژه‌ای برای رسانه‌های معاند که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند، نشود.

 

رئیس شورای شهر مشهد با گرامیداشت ۱۷ بهمن‌ماه، روز «تحکیم خانواده»، افزود: خانواده، اولین و مهمترین رکن اجتماع ماست؛ بقاء، دوام و سلامت جامعه در گرو استحکام نهاد خانواده است و نهادهای متولی باید به آسیب‌شناسی معضلات این نهاد اجتماعی بپردازند.

 

موحدیان تاکید کرد: شورای شهر مشهد و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این راستا از هیچ تلاش و اقدامی مضایقه نخواهد کرد و آماده تقویت و استحکام‌بخشی به نهاد خانواده است.

 

وی با اشاره به بی‌اخلاقی‌هایی که طی روزهای اخیر علیه اعضای شورای شهر شاهد بوده‌ایم، تصریح کرد: همیشه خود را توصیه به صبر و بردباری کرده‌ایم و نباید پرداختن به حواشی موجب هدررفت وقتی شود که باید به خدمت مردم و حل گره آنها اختصاص یابد.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: شورای ششم برای خدمت به مردم عزم راسخ و قاطعانه دارد و حتی‌ الامکان باید کاری کنیم مشکلی از مسائل شهروندان برطرف شود.

کد خبر 1145362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha