جوانان با استارتاپ های فرهنگی در کالاها خلاقیت ایجاد کنند

مدیرکل مجامع و تشکل ها و فعالیت های فرهنگی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هر چقدر ما صادرات کالاهای فرهنگی داشته باشیم اقتصاد ملی و استقلال وهویت را تقویت می کند، گفت: جوانان با استارتاپ های فرهنگی در کالاها خلاقیت ایجاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «اسماعیل جانعلی پور» در آیین پایانی سومین جشنواره جایزه فیروزه سیستان و بلوچستان بیان داشت:  امروزه یکی از ابزارهای مهمی که دشمن برای مبارزه با  ملت های به هم پیوسته در دست گرفته ابزار فرهنگ است، ملت های که هویت و قدرت و ملیت آنها  به شکل درستی است و روزبه روز تقویت می شود.

 


مدیرکل مجامع و تشکل ها و فعالیت های فرهنگی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  تصریح کرد: دشمن ابزارهای فرهنگی را وسیله قرار داده تا بتواند روزبه روز  در قدرت ملی ما رخنه کند.  

 

جانعلی پور با بیان اینکه حملات فرهنگی در  صدر توطئه های دشمن است، گفت:   کالاهای فرهنگی به عنوان یک ابزار نفوذ در دست دشمن هستند، لذا پرداختن به موضوع  کالاهای فرهنگی  به صورت جدی  باید دستمایه  جلسات، برنامه ها و سیاست گذاری ها و اقدامات باشد چرا که کالاست که می توان پیام فرهنگ را برساند.

 

وی با اشاره به اینکه کسی در میدان مبارزه فرهنگی پیروز  است که ابزار آن ابزار برنده تری باشد، افزود: آنچه که امروزه در پهنه  ایران  با زبان ها و اقوام و گویش ها در سراسر کشور داریم قدرت آنها آنچنان است که اگر با ابزارهای فرهنگی اشاعه بدهیم قطعا پیروز میدان جنگ فرهنگی خواهیم بود.

مدیرکل مجامع وتشکلهای فرهنگی گفت: کالاهای فرهنگی می توانند در دیپلماسی به ما کمک کنند؛  هر چقدر یک فرهنگ دارای ریشه های قوی باشد تا در قالب یک کار نیاید نمی تواند پیام خودش را برساند.
 

جانعلی پور گفت: کالاهای فرهنگی، کالاهای استراتژیک و راهبردی هستند زیرا که واردات و صادرات کالاهای فرهنگی می تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند؛ هر چقدر ما  صادرات کالاهای فرهنگی داشته باشیم  اقتصاد ملی و استقلال وهویت را تقویت می کند.

 

 وی افزود: اگر بتوانیم در گعده های کوچک اقتصادی و تشکلهای فرهنگی کالاهای فرهنگی تولید کنیم دست در دست فعالان اقتصادی گذاشته ایم.

کد خبر 1145376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha