ثبت‌نام دانشجویان جهادگر جهت خدمات‌رسانی در مناطق محروم خوزستان

به همت قرارگاه دانشجویی عهد خدمت خوزستان، بیش از یک هزار دانشجوی جهادگر در نوروز ۱۴۰۱ در مناطق کم‌برخوردار استان حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق شاهوارپور» با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در خوزستان اظهار کرد: این قرارگاه جهت خدمات‌رسانی به مناطق محروم خوزستان فعالیت می‌کند.

 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان افزود: برای نوروز ۱۴۰۱ اعزام بیش از یک‌هزار دانشجوی خواهر و برادر جهادگر از سراسر استان به مناطق کم‌برخوردار خوزستان برنامه‌ریزی شده است.

 

وی با بیان اینکه در چند نقطه از خوزستان مناطق هدف شناسایی شده و قرارگاه‌هایی در حال تشکیل است اضافه کرد: نیازسنجی بر اساس اولویت‌های استان صورت گرفته و گروه‌های جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت فعالیت می‌کنند.

 

شاهوارپور با اشاره به اینکه زمان آغاز هجرت‌ها از ۱۵ اسفند تا اواسط فروردین ۱۴۰۱ است تصریح کرد: جهادگران در عرصه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و سلامت، کارآفرینی، کشاورزی و ... مورد نیاز مناطق کم‌برخوردار خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

وی یاد آور شد: بازه ثبت‌نام از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند است و دانشجویان می‌توانند از طریق گروه‌های جهادی دانشجویی در دانشگاه خود یا با مراجعه به صفحه مجازی پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران دانشجویی خوزستان https://b2n.ir/u96291 و jahadgaran_khzz@ اقدام کنند.

 

کد خبر 1145412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha