لزوم توجه مدیران به ابعاد مختلف بزرگتر کردن شهرها در اجرای طرح‌ های ساخت مسکن ملی

محمدیان گفت: مدیران شهری در اجرای طرح‌ های ساخت مسکن ملی به ابعاد مختلف بزرگتر کردن شهرها و افزایش مساحت کلانشهرها بدون توجه به زیرساخت ‌های لازم فرهنگی، امنیتی، تاسیساتی، آموزشی و غیره باید توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا محمدیان»، امروز ( یکشنبه ۱۷ بهمن) در چهل و پنجمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز با گرامیداشت ایام دهه فجر و تبریک روز نیروی هوایی گفت: مدیران شهری در اجرای طرح‌ های ساخت مسکن ملی به ابعاد مختلف بزرگتر کردن شهرها و افزایش مساحت کلانشهرها بدون توجه به زیرساخت ‌های لازم فرهنگی، امنیتی، تاسیساتی، آموزشی و غیره باید توجه داشته باشند.

رئیس کمیسیون شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز افزود: ۱۰ درصد میزان مساحت فعلی کلانشهرها را بافت فرسوده تشکیل داده است و برای احیای بافت فرسوده و مقاوم سازی، اختصاص وام‌ های مناسب برای ساخت و ساز و بازسازی اهمیت فراوانی دارد.

وی با اشاره به شهادت «علی اکبر رنجبر»، مامور جوان نیروی انتظامی بیان کرد: امیدواریم با همت اعضای کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر شیراز یک معبر یا ساختمان مناسب در اسرع وقت به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شود و از محل ماده ۱۵ مبلغ مناسبی به عنوان هدیه با مکاتبه و اخذ مصوبه از شورا به خانواده این شهید گرانقدر پرداخت شود.

محمدیان با اشاره به بودجه بندی پروژه ها در شهر شیراز گفت: کمتر از 15 درصد از بودجه اعلامی به پروژه‌ های بزرگ اختصاص داده شده و درصد زیادی به ریزپروژه ‌ها و بیش از 30 درصد به هزینه‌ های جاری اختصاص یافته که نشان‌ می دهد، چنان عزمی بر تعریف و آغاز پروژه‌ های عمرانی بزرگ جدید و زیرساختی شهر نیست.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز عزمشان را جزم کنند تا پروژه‌ های بزرگ جدید در سال اول آغاز شود و شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در سومین حرم اهل بیت (ع) باشیم.

کد خبر 1145460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha