افتتاح و بهره برداری از ۱۳۶ پروژه کشاورزی در گلستان/۸۶۰۰ خانوار از نعمت این طرح‌ها برخوردار شدند

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، وزیر جهادکشاورزی به صورت وبیناری پروژه های کشاورزی سراسر کشور از جمله در استان گلستان را افتتاح کرد.

«مختار مهاجر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: امروز به صورت متمرکز و با حضور وبیناری وزیر جهادکشاورزی، پروژه های کشاورزی سراسر کشور افتتاح و کلنگ زنی شد. 

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: از یکهزار و ۶۹۶ پروژه که امروز به بهره برداری رسید ١٣۶ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان مربوط به استان گلستان بود.

 

وی افزود: از مجموع پروژه های قابل بهره برداری در بخش کشاورزی استان 87 طرح عمرانی و 49 طرح نیز تسهیلاتی و تولیدی است.

 

مهاجر بیان کرد: در زمینه تجهیز اراضی کشاورزی استان به سامانه های نوین آبیاری و تأمین آب بخش کشاورزی 66 طرح، در بخش تولید و پرورش دام و طیور 15 طرح، شیلات و آبزیان 7 طرح، تولیدات گیاهی شامل زراعی - باغی  و ماشین آلات کشاورزی 17 طرح، صنایع تبدیلی و تکمیلی 17 طرح، جنگل، مرتع و آبخیزداری 12 طرح و 2 طرح نیز در مراکز آموزشی و تحقیقاتی به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها 8 هزار و 628 خانوار در استان از نعمت آن برخوردار و برای 904 نفر نیز در بخش کشاورزی شغل ایجاد شد.

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان افزود: تلاش کردیم در راستای تحقق عدالت اجتماعی پروژه های عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی را در همه شهرستان ها داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1145470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha