هجمه روانی دشمن با ارتقای سواد رسانه خنثی می شود

پارسا با بیان اینکه هجمه روانی دشمن با ارتقای سواد رسانه ای خنثی می شود گفت: امروز با این هجم از توطئه‌ها و نقشه‌های خباثت‌بار، سواد رسانه‌ای اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» امروز(یکشنبه،17 بهمن) در نشست بصیرتی ویژه اصحاب رسانه و هادیان سیاسی با موضوع نقش رسانه‌های انقلاب در جنگ روایت‌ها که به شکل مجازی برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ما ۴۳ ساله شد و انشالله همچنان به مسیر رشد و بالندگی خود ادامه می‌دهد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان یکی از اهداف سازمان بسیج رسانه را روشنگری و تبیین رسالت و اهداف انقلاب خواند و تصریح کرد: دشمن از ابزار پرقدرت رسانه بیشترین استفاده‌ها را کرده و در این جنگ نابرابر و همه جانبه اهداف زیادی را دنبال می‌کند.

 

پارسا با بیان اینکه رسانه‌های ارزشی در این چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر رسانه‌های انقلاب به رشد و بالندگی خوبی برای ایستادگی در برابر هجمه دشمن دست پیدا کرده‌اند.

 

وی نقش فعال رسانه در جنگ تبیین طبق فرموده مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: در روزگار امروز با این هجم از توطئه‌ها و نقشه‌های خباثت‌بار، سواد رسانه‌ای اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است زیرا علاوه بر تعدد شبکه‌های معاند، شگردهای دشمن هم برای مقابله با انقلاب هر روز تغییر پیدا می‌کند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ضمن یادآوری هشت هزار شهید گیلان در دوران هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: خوشبختانه گیلان در حوزه رسانه پیشرو است، امروزه ۴۴۰ رسانه در گیلان فعالیت دارند همچنین گیلان در حوزه رسانه‌های مکتوب و مجازی نیز جزو پنج استان برتر کشور قرار دارد.

 

پارسا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از افتخارات گیلان این است که در صد و اندی سال پیش سردار بزرگ اسلام میرزا کوچک جنگلی با توجه به نگاهی که به موضوع رسانه داشت اقدام به چاپ نشریه جنگل کرد تا بدین طریق بتواند اخبار دقیق نهضت به اطلاع مردم برساند.

 

کد خبر 1145497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha