لزوم تسریع بر رفع مشکلات واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل

خلیلیان بر تسریع در رفع مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل استان تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم ظرف ۶ ماه آینده با تشکیل ۲ کارگروه مجزا بخش قابل توجهی از این صنایع و واحدهای تولیدی خوزستان را فعال کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» عصر امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن) در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، با دستور به مدیران متولی مبنی بر تسریع رفع مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل استان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم ظرف ۶ ماه آینده با تشکیل ۲ کارگروه مجزا بخش قابل توجهی از صنایع و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل خوزستان را فعال کنیم.

 

استاندار خوزستان افزود: وضعیت واحد‌های تولیدی موجود در استان باید در کارگروه‌های مختلف دسته‌بندی شوند و سپس نسبت به رفع مشکلات آنها در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کرد تا بتوانیم بخش زیادی از این واحدها را تا پایان سال جاری فعال کنیم.

 

وی ابراز کرد: برخی از این واحد‌های تولیدی فعال بوده اما نیازمند تامین مواد اولیه هستند و بخشی دیگر نیازمند نقدینگی هستند که بانک‌ها برای تامین آن اعلام اعلام کرده‌اند.

 

خلیلیان اضافه کرد: برخی دیگر از صنایع نیز در تملک بانک قرار دارند و تعطیلی شد‌ه‌اند که باید هر چه سریع‌تر مشکل آنها در کارگروه‌ها بررسی و به یاری خداوند فعال شوند.

 

خلیلیان تصریح کرد: انتظار می‌رود با تشکیل‌ کارگروه‌های کارشناسی، واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه فعال مجددا به چرخه تولید بازگردند، تا با رفع مشکلات آنها علاوه بر رونق تولید، اشتغال‌زایی را نیز به دنبال داشته باشند.

 

کد خبر 1145531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha